Szerző Téma: TAMIYA PAJERO  (Megtekintve 59789 alkalommal)

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #120 Dátum: 2010. Március 28. - 20:10:26 »
kisg325

Holnap este már csörlőzöl?

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #121 Dátum: 2010. Március 28. - 20:29:08 »
Szia!

Remélem,hogy igen! Persze az még odébb lesz,hogy az autón fog csücsülni fixen,mert még össze kell majd eszkábálnom az elejére a réz lökőt meg a csörlőtartót.  ;)

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #122 Dátum: 2010. Március 28. - 20:38:26 »
No ha megjőn az enyém ennek külön topikot kell nyitni ez már nem pajeró

BaluGTV szép darab

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #123 Dátum: 2010. Március 28. - 21:05:28 »
A Triál topicba lehet tenni mindent!
70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #124 Dátum: 2010. Március 28. - 21:08:18 »
Jól is megy a Land Rover, bár kicsit lassú. Egyedül a túl laza és homokos (nem úgy!!!) domb jelent neki akadályt. De van súlya, a kisebb aljnövényzeten átcsörtet, mint egy tank.

Más:
De tényleg, ezt a topicot hagyjuk már meg tisztán Pajeronak! Minden másra ott a másik ;)
70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #125 Dátum: 2010. Március 29. - 20:49:49 »
Sziasztok!

Valahogy majd így kéne elhelyezni a csörlőt,viszont így ugrik a gyári kasztnifelfogatás.  ;D


compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #126 Dátum: 2010. Március 29. - 21:01:31 »
Hoppá  működik?

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #127 Dátum: 2010. Március 29. - 22:02:52 »
Működik,de kell a vezérléshez egy Y kábel és a táphoz is kell egy Y kábel.  ;)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #128 Dátum: 2010. Március 30. - 17:09:21 »
Hétvégén ismét szórakoztunk!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AKAmc4EvXS0[/youtube]

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #129 Dátum: 2010. Március 30. - 20:01:14 »
Na alakul az enyém is ma megjöttek a kerekek


compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #130 Dátum: 2010. Március 31. - 11:18:36 »
Ma is haladtam egy keveset




Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #131 Dátum: 2010. Március 31. - 12:35:44 »
Szia!

Olvasom elejétől a topikot, de arra a kérdésre nem találok válasz, hogy ha szeretnék belevágni az ilyen stílusú autózásba, akkor amit megveszek a Modellfutárnál Pajerót, az alkalmas lesz azért soft terepezésre, vagy felejtős??? Mindenképpen kellenek-e első körben az extrák. Jójó tudom, hogy úgyis jobbítani akarom majd, de milyen hamar jöhet el az első olyan hiba a gyári cuccnál, amikor alkatrészt kell cserélni és akkor már amúgy is megvenné az ember az időtállób erősebb alkatrészeket.

Köszi előre is válaszod .

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #132 Dátum: 2010. Március 31. - 16:58:43 »
Pintyoke!

A legelső dolog a gyári gumik cseréje, nem csak a Pajeronál, hanem úgy az összes Tamiya triál autónál. Egyszerűen túl kemények.
Triálhoz még kell egy lassabb fordulatú motor is, a gyárija egyszerűen túl gyors (nézd meg Compcenter videóját, szinte repül a gép a szántásban ;D).
Soft triálra a föntek is elegek, de ha figyelemmel követed KisG írásait, akkor szerintem egy komolyabb átépítéstől sem riadsz vissza.

70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #133 Dátum: 2010. Március 31. - 17:00:01 »
Compcenter!

Új avatarod van? Egy Messerschmitt 163? Az jó gyors volt anno... ;D ;D ;D

Jól állnak a kerekek a Mitsu alatt ;)
70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #134 Dátum: 2010. Március 31. - 17:07:49 »
Szia Pintyoke!

Ahogy Balu is írta a gumik és a motor alapból cserés! Gumi mindenképpen kell,hogy terepen legyen tapadásod,a motor meg a lassabb sebességhez,de főleg a nyomaték miatt kell! Ha ezek nincsenek,akkor odaérsz egy dombocskához és vagy tapadásod nem lesz vagy pedig a motor nem fog bírni a feladattal. Ezeken felül az autó összességében szerintem nem rossz,habár olyan sok tapasztalatom nekem sincs. Én eddig megvagyok vele elégedve és szerintem szerkezetileg sem gyenge,hiába van műanyagból az egész alváz.