Szerző Téma: hobbyking  (Megtekintve 26853 alkalommal)

Nem elérhető

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 930
Re:hobbyking
« Válasz #495 Dátum: 2016. Március 01. - 09:53:37 »
Hát miért ne? világosan megmonták hogy csak akkor tudnak fizetni, ha az ő raktárosuk riportolja, hogy renben megjött. Azt sem lehet tudni, hogy ki vette át. Amikor rákérdezek, hogy és meddig fogják keresni, mikor mondják ők is rá, hogy bicsi, de elhagytuk és akkor mi lesz. DE mindíg csak kitérő válasz jön. Nyílván akkor nem fizetnek, mert ha fizetnének akkor azt most is megtehetnék. Ami ennyi idő alatt nincs meg, annak szerintem meszeltek. 520$ bakker. a keserűség megöl.

Nem elérhető vadász

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 886
  • Lakhely:Kengyel
Re:hobbyking
« Válasz #496 Dátum: 2016. Március 01. - 18:04:54 »
Hy Pé!

Azért ez durva , remélem mihamarabb rendeződik a dolog!

Üdv:Vadász
Canary sport-40, Curare, Inspire mini, Park Master, Ultron, Yak-54, S-bach

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1148
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:hobbyking
« Válasz #497 Dátum: 2016. Március 02. - 17:49:05 »
Szia Pé!

Sajnálom, hogy így jártál, de remélem azért csak helyre jön....  egyébiránt megjegyzem hogy én is platinanémber vagyok meg kiemelt ügyfél meg ilyenek, de semmi kedvezést nem látok már emiatt.... pont úgy vagyok kezelve mintha most jelentkeztem volna be.... :-D igaz már nem vásárolok havonta 100 dodóért... és szerintem az ügyfélkapcsolatuk is egy nagy szar lett... hónapokig kell levelezni egy garanciális kérdésben mire nagy nehezen jóváírnak..vagy ha nem figyelsz és kiszaladsz a válaszra adott határidőből kezdheted újra de minek...  csak az EU-ból rendelek már ,ha lehet ott kapni éppen amit szeretnék.  Tele csordult a hócipőm velük...

Nem elérhető armonmiki

  • Padawan
  • ***
  • Hozzászólások: 235
Re:hobbyking
« Válasz #498 Dátum: 2016. Március 04. - 19:29:48 »
Hát a Hobbyking-ról nem gondoltam volna azt amit velem megtett. 520 dollárral tartozik, és egyre inkább úgy néz ki, hogy lenyúlta a pénzem.

az egész 2015 nov.5én kezdődött. Rendeltem tőlük egy Fatshark HD2 videószemüveget, ami potom 520$. A kínai raktárban volt csak, onnan rendeltem. fel is adták. Kb 2 hétre rá már az országban volt, csak hát a nav rátette a kezét. Eközben az EU raktárban is kapható lett. Írtam egy levelet hát a HK-nak, hogy nincs kedvem kifizetni a több mint 50e ft értékű áfát most, hogy az EU raktárból is megrendelhetném, így mi lenne, ha ezt én visszaküldeném és majd megrendelném az EUból. Belementek. Így nem vettem át a csomagot, ami autómatikusan visszament a HK-hoz. 2015 dec.31-én át is vették a tracking infó alapján. Írtam hát a HK-nak, hogy utalják vissza az árát, hogy meg tudjam rendelni az eu-ból. Erre nekik az volt a válaszuk, hogy ők is látják a trackinget, de a raktárvezető kolléga még nem jelezte vissza, hogy átvette, így nem tudnak nekem fizetni, se újat küldeni sehonnan. Ennek már 2 hónapja, azóta 3-5 naponta írkálok nekik, meg kérdezősködök, hogy derítsék ki ki vette át, vagy mi van, de bármit is kérdezek, mindig ugyan azt a választ kapom: legyek türelemmel, mindent megtesznek, de még nem érkezett be a raktárba így addig nem tudnak fizetni.

Már több szálon is próbálkoztam náluk, sőtt, egy paypal dispute-ot is indítottam, amire mellesleg az volt a reakciójuk, hogy ha van nyitott paypal dispute-om, nem áll módukban visszafizetni az árát (egészen konkrétan megzsaroltak). Szóval itt járok. Nem tudom mit tehetnék, de ugye kínai újév ide vagy oda, 2 hónap az nagyon sok idő, egyre kevesebb az esélyem, hogy viszont látom ezt a rengeteg pénzt. Nem törődnek velem, leszarják a fejem. Ennyit arról, hogy 10 éve regisztráltam és platina vevőjük vagyok és nem is tudom mennyi pénzt hagytam már ott náluk.

Amit írsz az bosszantó valóban és kívánom, hogy rendeződjön számodra ez az ügy.

Nem reklámnak szánom, de nekünk egy pozitív tapasztalatunk van.

Tavaly rendeltünk több dolgot is a Global raktárból. Volt egy hajó motor is a rendelésben. Igaz nem olyan nagy összegű tétel volt mint nálad. Valami 20-30 $ körüli. A motor hibás volt. A vízhűtéses részből a víz belefolyt a tekercselésbe és minden nyílásán kiömlött.

Készítettünk videót. Wágner Zoli írt egy reklamációs levelet. A motor árát egy következő rendelésben jóváírták és ezzel el volt intézve az ügy.
A hibás motort azóta a Modellmix jól felszerelt barcikai klubban Kalanovics Zoliék megjavították.
Az idén már Csabi barátom (aki a hajót építi ) tervei szerint vízre kerül a Toys'Port által gyártott Triton mono hajója.

 :)
"az élet legfőbb értelme, hogy minden percét élvezzük."

Samuel Butler

Üdv. Juhász Miklós  30-7374804

Nem elérhető armonmiki

  • Padawan
  • ***
  • Hozzászólások: 235
Re:hobbyking
« Válasz #499 Dátum: 2016. április 06. - 12:48:31 »
A múlthónapban jelzett rendelésünket az Eu raktárból hétfőn indítjuk.

Aki esetleg csatlakozni akar az vasárnapig jelezze.

"az élet legfőbb értelme, hogy minden percét élvezzük."

Samuel Butler

Üdv. Juhász Miklós  30-7374804

Nem elérhető armonmiki

  • Padawan
  • ***
  • Hozzászólások: 235
Re:hobbyking
« Válasz #500 Dátum: 2016. Október 09. - 22:53:18 »
Hobbyking globál raktárból tervezünk egy rendelést kb 2 hét múlva.

Ha valaki szeretne becsatlakozni PÜ.ben jelezze nekem.
"az élet legfőbb értelme, hogy minden percét élvezzük."

Samuel Butler

Üdv. Juhász Miklós  30-7374804

Nem elérhető armonmiki

  • Padawan
  • ***
  • Hozzászólások: 235
Re:hobbyking
« Válasz #501 Dátum: 2016. Október 18. - 22:10:19 »
Jövő hét végén elindítjuk a rendelést.
Még lehet csatlakozni
"az élet legfőbb értelme, hogy minden percét élvezzük."

Samuel Butler

Üdv. Juhász Miklós  30-7374804