A változatosság kedvéért volt már ehhez is szerencsém (no nem az enyém volt a kocsi, hanem a szomszéd srácé). Strapabíró szerkezet, hiszen egy buggy alváz, rövid lengőkarokkal.
Pozitívumok:
-Tökéletes a súlyelosztása, hiszen az akku a kocsi középvonalában, hosszában helyezkedik el.
-Por- és koszmentes a hajtáslánc (a spur-pinion páros egy szigetelt fedél alatt van)
-A kardán jó magasan forog, nem szorulhat alá semmi kavics, meg ilyenek...
-Golyóscsapágyazott gyárilag
Negatívumok:
-A motor eléggé szűk, zárt helyen van, nem szerelhető rá semmiféle hűtőborda (BL-nél meg kéne...)
-A kormányszervó hátul van, egy hosszú rudazaton keresztül bökdösi a kerekeket. Ez a rudazat sérülékeny, egy erősebb szervónál (esetleg ütközésnél) elhajolhat.
-A golyós differenciálmű könnyen elállítódik és fellazul, főleg 1 erős BL motorral. Az újbóli lezárása kb. egy fél órás szerelés (tudom nem hangzik soknak, de tizedjére már picit idegesítő tud lenni...
).
Ha laza a diffi akkor a két nyomólap között szabadon elforognak a golyók, nem visznek át nyomatékot. Olyan érzés mintha csúszna a kupplung egy valódi autón.