Köszi szépen !
Hogy érted, mennyit bír ki? Élettartam, vagy nyomaték?
Mert élettartamra nem néztem még meg, egy se ment eddig tönkre ! Az baj, hogy melegszik, és erre gondolni kell, meg számítani is, és tenni kell ellene. Meg nekem ilyen kefés motorok halomra állnak itthon, tehát ha az egyik elfüstöl, vagy túlmelegszik, leég, szénkefe elkopik, vagy egyszerű karbantartás lenne, akkor komplett motor csere. Egy motornál ( más körülmények között, nem modellbe ) érzékeltem azt, hogy szál ki belőle por, csomó füst, de még ment, érzékeltem, hogy szenved, és vége lesz, de még ment. Végül kicseréltem, mert nagyon porzott
Szerintem a szénkefe adta meg magát, vagy nagyon darálta.
Hát hogy nyomatékra mennyit bír...
Teszek elé bőven áttételt. Kb 18.000-21.000 ford/perc - es mocit, nem írok hülyeséget, 190-re lelassítja, így bitang ereje van. Lásd, fúrógép, fúrási sebesség és nyomaték.
Csak tudod az a baj, hogy ezek a kefés motorok nagyon nehezen indulnak meg. Úgy értem, kell nekik egy induló áram, utána már ettől alacsonyabban is mennek. Tehát megindítani nagyobb áram kell, és így nem indul oly simán. Ebben is jobb a BL, mert ahogy írtad, vajpuhán is elindul, de meg is értem, a sok körnek köszönhetően. Remélem nem írtam baromságot
Nah de most a BL - nek még nagyobb a fordulatszáma, még több nyomatékkal, csak kérdés, hogy
MINEK annyi már ! ? Így is a tesztek során, a gumi meg se tapad, bármilyen terhelésnél is. Gondoltam nagyobb súlynál, jobban tapad, de ennyi erőnél...
A BL pluszba rádobna még erőt, meg pénzt is, és szerintem ezt már nem érné meg, ezt a többlet költséget.
Elég részletesen leírtad, például ezt a szenzoros részt. Ezt nem is tudtam, de gondoltam, hogy a szenzoros lehet a jobb. De hogy rángat indulásnál, és hogy ezt miért is teszi, azt nem tudtam.