Üdv!
Szerintem teljesen felesleges ezt túlspirázni!
A farokszervó akkor jó ha über gyors. Ha 5V-ról elmegy, akkor az 5,5V meg sem fog kottyanni neki. És még gyorsabb
is lesz a mozgása mint a gyári adat 4,8V-on.
A ciklikusokon pedig észre sem fogod venni hogy 1 század másodperccel lassabban fordul 60 fokot.
Egyébként pedig én eddig nem találkoztam olyan szervóval amelyik 5,5V-on elhalálozott volna.
Van mostanában néhány ultra micro szervó amit csak 1 cella liporól lehet hajtani, azok biztos kifekszenek 5,5V-on de a
többinek bírnia kell.
Sőt....ha 5 cellás NiMH vevőpakkot frissen töltve (főleg ha nagy árammal töltötték) teszel bele a modellbe, akár 7-7,5V
is lehet a fesz, a szervók mégsem reklamálnak. Sőt, még tovább megyek, robbanós autós versenyzőtársak között akad olyan aki
2 cella liporól hajtja BEC nélkül a szervókat és a vevőt. Ez 8,4V feltöltve. Hibátlanul üzemelnek 1-1,5 éve.