Nekem ez a rotorlapát mérleg nyerte el a tetszésemet, sajna ilyent biztos nem lehet kapni
http://www.helikoptermodell.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=77Úgy látom ennél nem szükséges külön nagy pontosságú pl ékszermérlegen lemérni a lapátokat. Ez útóbival miért is ne, megjártam vettem vaterán egy ilyen mérleget :
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=16585 annyi a külömbség, hogy 600g-is mér, de össze vissza ugrál a kijelző 0 és 4 gramm között, üresen is, arról nem is beszélve, hogy ha beteszem az elemeket, nem lehet feltenni az akkutartó fedelét.
Ennél a hiller elrendezéses videónál viszont felfedeztem valami furcsaságot, a gyró le van gyorskötözőzve?
http://www.youtube.com/watch?v=XOOsIcvhyqs Ezt nem csak kétoldalas szivacslappal szabad rögzíteni, hogy a rezgéseket ne vegye át?
Persze a gyrónál is meglepetés ért, vettem egy ilyen turnigy gyrót a fórumon
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8471 Papírja valahol elkeveredett, de hát minek is az
, szépen felragasztottam a farokcső tartójára, fektetve, ahogy sok helin látni. Összekötön, mozgatom de semmi, pedig jó mert amikor megvettem és összedugtam az asztalon működött. Aztán valamiért véletlenül felülről ráütöttem a farokcsőre, erre megmozdult a farok szervója. Elkezdem függőlegesen mozgatni a farkat, és szépen változik a farokrotorok állásszöge. Összevontam a szemöldökömet, és elő a net, google: turnigy gyro manual. Meg is lett, hát nem állítva kell felszerelni. Igaz, hogy abszolút kezdő vagyok, de én még egy képen sem láttam, hogy a gyro állítva legyen beszerelve, így viszont nem maradhat, mert ahányszor le akarom vanni a kabint annyiszor feltépem a gyró ragasztásást, ugyhogy megy egy szintel lejjeb minden.