Mindenképpen kell egy donorjármű.
Hogy miért? Mert a hidak és az osztómű elkészítése házilag lehetetlen.
Ezeket mindenképpen ki kell "guberálni" egy használt autóból.
(Persze azt itt meg kell jegyezni, hogy egy igazi terepjáró felfüggesztése elől-hátul hidas és a tengelyei kardánhajtottak.
)
A donorkocsi többi része is felhasználható; a lengéscsillapítók és rúgók, a kardánok, és a sok apró alkatrész is belekerülhet a triálautóba.
A föntiek miatt a donorautók közül kiesnek:
-A Tamiya XC / CC alvázak (Pajero, Wrangler, Tuareg), mert elől nem hid van, hanem független felfüggesztés, és az alváz is túl rövid terepre.
-Megemelt On-Road alvázak (Ami most nekem a Hummer lesz), terepen nem az igaziak,
-Buggy alvázak (a hajtóműáttétel és kormányszög problémás, na meg a szélességük túl nagy)
Nincs mese, egy triálautó létravázas és két db hídja van (vagy három, esetleg négy....
)