Gondoltam.
Ami még nagyon tetszett nekem /az ismert megoldások-payamo stb./ mellett, azok a házilagos megoldások, amelyekről olvasni, hallani lehet.
A találékonyság mindíg lenyűgöz.
A szokásos kpe csöves kerekek tapadását úgy csökkentik tovább, hogy a futófelűletbe furatokat képeznek. Esetleg ezeket meleg ragasztóval kitöltik, vagy éppen a tapadást növelendő gumipogácsákat ragasztanak bele, amelyek éppen szinelnek a felülettel.
A másik megoldás a futófelületbe hosszanti vájatokat esztergálni, ezekbe pedig gumigyűrűket ragasztani, szintén szinelve a kpe felülettel.
Persze a legjobb a gyári drift kerék, aminek az anyaga gumi-műanyag keverék, de mint Balu említette, nem olcsók.
Nekem van egy gyári hpi és egy saját gyártású kpe garnitúrám. Ez utóbbinál meghagytam a teljes átmérőt, mert az autó hasmagassága, amin használom, alacsony. Meg igy egy kicsit gyorsabb is.