Úgy tudom a motor hirtelen kigyorsításnál veszi fel a legnagyobb áramerősséget, nagyobb, mint a max. fordulaton. Ez hirtelen csökken a normál értékre, tehát csak pillanatnyi terhelésről van szó. Szerintem a 9A a normál értéket jelzi, ehhez kell méretezni az ESC-t és a forrasztásokat. (Mellesleg hallottam már olyat hogy valakinek a rossz forrasztás túlmelegedett és leolvadt, a leeső vezeték összezárt és eldurrant az ESC és az akksi)
Kiegészítés:
Nahát amit megírtam, most be is következett, leolvadt a vezeték forrasztása a motorról. Úgy látszik meg volt törve a vezeték a forrasztás előtt, és annyira felmelegedett, hogy a forrasztás elengedett.
A tanulság, mindig ellenőrizzük a motor vezetékeit, és ha lehet fixáljuk azokat, hogy a mozgás/rezgések/pakolgatás miatt ne törjön meg. Szerencsére a szabályzónak semmi baja nem lett.