Sziasztok!
Ez nem gyári hiba,hanem beállítási gond.
Milyen kuplungharang van rajta, A gyári vagy a racing?
És milyen áttétel?
Nekem 10 litert ment eddig a műanyag spúr , racing haranggal alu pofákkal és nem papírozok meg zacskózok a foghézagállításnál.
Ja és egy lrp z28-al, ami köztudott egy lóval erősebb a gyári motornál.
És a spúrban gyárilag szerelt nyolcas van, kóvályog mint a részeg biciklis.
A spúr nálam kopra le van szorítva.Nagyon nehéz jól belőni , hogy ne csússzon túl , de ne is legyen fix, igy fix lett.
Ha nagyon melegszik a harang , képes a spur meglágyulni és utána dara.
Ez lehet fém fém kerék párnál is , ha a melegtől összefeszül.
A racing harang hűtött , nem melegszik annyira.
Szorítsd le a spur anyáját és hagyj egy kicsit nagyobb hézagot.
Ja és nincs véletlenül beállva néhány csapágy a hajtásláncban,könnyen forog a váltó, kerekek, difi kihajtások ?