Én a magam részéről minden használat után lekezelem. Fontos megemlítenem a leállítás menetét, sok módszer van rá, pl. csavarhúzó nyelével megbökni a lendkereket, vagy befogni a kipufogót. Ez utóbbi a legrosszabb, mert a nyomáscsövön keresztül telenyomja a motort üzemanyaggal. Én az üzemanyagcsövet szoktam a karbi előtt összenyomni, ezzel az alacsony tű beállítását is tudom ellenőrizni. Ha 3-5 másodpercig tart amíg leáll, akkor jó, ha több, akkor kicsit zárni kell rajta, ha gyorsabban leáll akkor szegény a keverék. Gyertya ki, after run olajból 6-7 csepp a karbiba, 4-5 csepp az égéstérbe és párszor jól megrángatom a zsinórt. Gyertya vissza és mehet a polcra. A WD-40 sem rossz megoldás, a Traxxas pl. hivatalosan ajánlja a motorjai kezelésére. Páran ATF-et, automata váltó folyadékot használnak after run olajként. Mellesleg mindegy milyen olajat használsz, a lényeg hogy vékony legyen, és a nitró könnyebben oxidálja mint a bronz perselyeket.