Először is az alábbi helyen elég sok okosság olvasható:
http://forum.rcmodell.hu/index.php/topic,32622.0.htmlAz autó kb. két éves és azóta egy-smás átalakult benne.
Remek dolognak tartom a motor variálhatóságát. Ki lehet alakítani a "LADA" fillinget - motor elöl és csak hátul hajt. Hát eszméletlen még az alap motorral is ovatoskodni kell, hogy egyenesen menjen.
Alkatrészt törés miatt még nme kellett csarélni. Ami ki lett cserélve fémre az mind házi készítésű (sufnituning) kivéve a csapágyakat.
Erre a modellre is igaz, hogy vannak dolgok amiket érdemes kicserélni, pl: csapágy (beszerezhető), alu kardán, olajos gátló.
Az autót csak hobby céllal és parkolókban és földes felületen használtam. Ment ez már salakon, poros úton, havas jeges területen, és még csak a pucolás volt a feladat. Nekem egyedül a kerék felfogatása nem tetszett annak átalakítása strapabíróra (fém) most van folyamatban.
Kezdő szinten a TT-01-el azonos képességű de szerintem jobb minőségű az anyaga.
Pozitívuma még a motorfogaskerék variálhatósága, viszont a foghézagra ügyelni kell, mert ha nem jó (szoros vagy laza) galibát okozhat. Ebben a tekintetben nem bolond biztos, de a könyvében le van rajzolva a beállítás.
Összeségében Nekem jobban bejön mint a TT-01 (a fiaimnak ilyen van).
Remélem lesz a Sajószentpéteri pályából valami, ott majd megfuttatom.
Üdv: ZS