Nyodtan lehet használni az Mk17 motort Rc- ben is. A fordulatot nem tudod szabályozni de azért nyugodtan lehet repülni. Ha nagyon akarod biztonság kedvéért egy szervó segitségécel elzárhatod az üzemanyag ellátást, tehát némi köhögés után leáll a motor és vitorlázva folytatod a repülést vagy kényszerleszállást hajtassz végre motor nélkül (ami egy kedvezö tényezö)
Viszont a Li-Po távvezérlébeni használatát teljesen értelmetlennek tartom. A li-Po elönye a nagy telyesitmény/ kis tömeg tehát akkor van értelme ha egy nagy telyesitményü motort akarunk táplálni. például elektromos meghajtású modellt, segédmotoros vitorlázó, teremrepülö, Stb. de egy normális méretü Rc modellben a rádió berendezés Li-Po val táplálása abszolut nem lényeges mert minimális az átlag suly csökkentés és ugyanakkor drágább a Li-Po mint a Ni-Cad, lényegesn rövidebb az élettartalma viszont lényegesen drágább, figyelmesebb töltést igényel, sérülés esetén tüzveszélyes, Stb.
U BEC szabályzó, 1+ felesleges hibalehetöség, na meg + pénzkiadás, balancer töltö egy vevöakunak? Egyenessen luxus kurva. Na de mindeki az izlése és pénztárcája szerint dönt.
A konfigut alyannak látom mintha a Trabantból limuzint épitenénk GPS.,légpárna, riasztórenszer ami figyelmezet hogy 200 Km/h felett vezetünk Stb.