Sziasztok,
Megvolt a SURVOLT elso versenye. Igazan nem panaszkodhatom ra, meglehetosen lenduletes autozast biztositott szamomra. Itt ugye a lenyeg az volt, hogy tukeppen a dobozbol kiveve tettem le palyara, semmit sem huztam utana, semmit sem allitottam rajta, egyetlen egy dolgot kiveve: - az elso teleszkopok rugoin feszitettem a csavarok segitsegevel.
A gyakorlo korokben eszreveheto volt, hogy az auto kisse "hatsokerekes feelinggel" bir. Ez meg nem akkora nagy problema, kormanymozdulatokkal konnyeden korrigalhato, fokent a nagyon gyors SAVÖX szervonak koszonhetoen. Velemenyem szerint inkabb a kemenyebb talaju palyakat fogja kedveleni es persze a szonyeget. Mindezek ellenere nalunk Tatabanyan a nagyon laza talaju palyan is teljesen jol el lehetett vezetni, azt mondanam gond nelkul. A veseny elso futamaban egyszer hibaztam, egy borulas jart erte, de meg igy sem vesztette el a vezeto poziciojat az auto. Starthely az utolso volt, de mar az elso korben atvette a vezetest es tulajdonkeppen vegig igy is maradt. A masodik futamban ugyanezt teljsen siman meg lehetett ismetelni az autoval. A Brusless motor kellokeppen eros, jol kigyorsit az auto vele, bar itt is fogok egy kicsit rovidebb attetelt tenni a gyarihoz kepest. Igy a verseny mindket futamat gyozelemmel lehetett befejezni a kisautoval. Semmilyen technikai problema sem merult fel a gyakorlas es a 2x6 perc versenyfutam alatt sem.
Es vegul nehany szep felvetel az autorol action kozben:
A fotokat
Domoszlai Lajos keszitetette, ezuton is koszonjuk neki!
Udv: Necro