Az autó múlt heti beállítása során történt egy kis baleset. Nem volt rajta a kaszni az alvázon és autókáztam vele, hogy beállítsam az autó "egyenesen történő járását" - hű de szépen ki magyar fejeztem magam
- és ekkor a bal hátsó kaszni rögzítő rúd beakadt és szépen letörte a hátsó damper stay-t.
Na mondom remek csávó vagy, jóformán még nem is gurult a járgány, de már törik.
Végül is utána megragasztottam és jó lett, tartotta a bal hátsó futóművet rendesen.
Szombati autózáson, így ragasztott damperrel nyomtam.
Míg Szarka Zolival nem cseréltünk autót. Nem is ezzel volt a gond, hanem amikor vissza cseréltük a távokat.
Ő az autót , mint később kiderült elém hozta vissza, én pedig a pályán hagytam - nem körözött akkor éppen senki csak mi ketten - . Táv csere, nézek az autóra ahol hagytam, gáz neki ... semmi nem mozdul, majd ekkor csatt.
Zoli szól, hogy nézzek csak balra és ekkor láttam meg, hogy az én autóm a fal tövében "vigyorog ". Nyilván ha a saját táv van a kezemben, akkor saját autómat kellene figyelni, mikor tolom neki..
és akkor nem a fal állítaná meg és nem törne el újra a fent említett alkatrész.
Ezután hiába ragasztottam meg, már nem tartott. No mindegy a készletben volt egy majdnem ugyanolyan alkatrész és azt beépítettem és már tegnap, itthon az étkezőben forgattam az autót.
Viszont ma megérkeztek a készre szerelt drift kerekeim:
Íme: