OK.
Peldaul mivel ragasztod a szarnyba az acel drotot es a carbont.
Tobnyire UHUport hasznalok, de az bisztos erre nem a leg job. Ugyan ugy hogy merevitened a testet - carbon rudal vagy carbon csovel.
Ha a szarnyat ugy szeretnem, hogy csavarral lenne folfogva.
Ez az amin most gondolkozok.
Kosz a véleményért és a segítségért.
Én és két kolléga, műanyag ragasztó pisztollyal ragasztottuk az egész gépet.
A belső részt amit kivettél a gép törzséből, annak az első részéből a motor tartó fa lapka állá vágj egy 1,5 cm vastag allátétett.
Ezt beragasztod a gép elejébe, úgy hogy a géptörzs elejével szineljen és a motor tartó is szépen feküdjön rajta majd ragasztás után.
A törzset addig ne ragaszd össze míg be nem fejezted a gépet.
Ha szárnyat csavarosra akarod, akkor először ragaszd össze majd a két carbon szálat úgy helyezd el a szárnyon hogy egyforma távolságra legyenek a belépőtől és a kilépőtől és egymástól is.
Majd jelöld végig őket. Alfa késsel végig vágod a vonalakat 3mm-re kiengedett és 35°-ban tartott pengével.
A carbont beragasztod.
A szárny alá akkor egy anyát tartó ágyat kell beragasztanod a törzsbe a szárny alá. A servokat is a szárnyba érdemes beépíteni.
A vízszintes vezérsíkot sem árt vékonyabb carbonnal megerősíteni!
A víz szintes vezérsíkot, zsanérozhatod UHU-val is a Styro által ajánlott módon, de ha van zsanérod akkor azzal egyszerűbb, de csak ha már beragasztottad a törzsbe elő készítés után. Ez érvényes a függőlegesre is!
A vízszintes és a függőleges kormányzáshoz szükséges servokat a kormány lapátoktól kb 12cm-15cm a törzs oldalába kell egymással szembe bemetszeni, és kötegelővel egymáshoz szorítani. Az tudnod kell minden servo kábelt meg kell majd hosszabbítani.
Ha még van kérdésed, csak nyugodtan!