http://rcpilot.hu/gall/repulo/1535/20130531205427/extra.html többi kép.
Túl sok képet most sem készítettem az összeszerelés során.
A végeredmény nekem tetszik.
Ez egy 1000-es Styroman extra. Mivel egy ilyen gépünk már van és tökéletesen szuperál, ezért ezt kicsit másképp raktam össze. Először is lekerekítettem egy éles szikével az egész gépet. Azután lecsiszoltam egy kicsit, bár ettől szőrös lett. A levegőben úgysem látszik.
A szárny kapott egy kb 2 fokos v állást. Ezt a szárnytövek vágásával és egy 80mm hosszú alumínium profil anyag szárnytőbe ragasztásával alakítottam ki. A szárny merevítését eredetileg 0,4mm-es karbon lappal terveztem, de ezt később még egy 8mm-es karbon csővel is megtoldottam. A csűrőkbe, vezérsíkokba karbonlap, rúd került. A zsanérokat ragasztottam és csapoltam is. Erre a célra bambusz pálcákat használok.
A csűrők rudazatához mindig állítható rögzítést használok, hogy az ívelést elkerüljem. A rudazat CO heggesztő pálcákból készült. Ezt használtam a futómű merevítéséhez is. A futók házilag készültek. Az első egy ablaktörlőlapát műanyag szélterelőjéből.
4 db. 20gr-os fémfogas szervot építettem be, a csűrőket Y kábellel. A vezérsíkok szervóit a gép törzsébe süllyesztettem.
A motor kb 130-150gr-os lehet, kb 2 fokos elhuzatást adtam neki, lehuzatást nem. A szabályzó 60A, a zsugorozást a tetején felvágtam és egy hűtőbordát ragasztottam rá, majd a jobb hűtés érdekében a gép orrába ragasztottam. A propeller 9x6-os, de ezzel még kicsit lassúnak találtam, ezért nincs még rajta az orrburkolat, mivel a légcsavarokat még cserélgetni fogom.
A akku 2200mA 3 cella, 30C. A felszálló súly kb 900gr. A futó és a motor miatt kellett kb 30-40 gr a gép hátuljába.
A festéshez akril festéket használtam.
A berepülést most is tapasztalt pilótára bíztam.
A gép nagyon kezes, tréneres, nagyon jól kilassítható. Ugyanakkor dinamikus, elég gyors. Lesz még gyorsabb is.