http://driftmission.com/yokomo-drift-package-dib-chassis/
Némi hasonlóságot vélek felfedezni.
De pontosan mivel?
Más téma: Nagy utánfutás vs. kisebb offset-es felni
A legutóbbi edzésen, ugye felkerültek a vadi új fokolt pajamok
- ezúton is köszönöm az önképzős esztergályosunknak, aki verejtékes munkával ilyen szépre elkészítette ezeket nekem - és kiderült, hogy a 8 fokos utánfutás, a kínai felnik ütésének közreműködésével, a kormány bizonyos állásaiban, a felni belső pereme bizony súrolja az alsó alu lengőkarokat.
A gond, hogy nem hogy csak súrol, hanem az egyik oldalon a kereket lassan forgatva még akár meg is szorul és ráadásul ennek kevésbé jótékony hatása a pályán elő is jött
Talán itt látszik, hogy a lengőkar bal felső része hozzáér a felnihez A felni vagy a lengőkar faragása nélküli legegyszerűbb megoldást a nagyobb offset-es felni jelentette volna, ha ezt a felnit a polcra szántam volna dísznek....de NEM!
Szóval a nyomtávot hirtelen valahogy szélesíteni kellett, mert a 3mm offset már kevésnek bizonyult, 6-al meg vígan elfért.
Erre született ez a hirtelen felindulásból kireszelt régi panel darab, nevezzük inkább nyomtáv szélesítő alátétnek
Jó tudom, nem túl szép, meg arányos, de ne feledjük, hogy kb. 5 perc alatt készült és műhely hiányában csekély szerszámfelhozatallal bent a lakásban1,5 mm-t szélesítettem elől oldalanként a kis lappal, így már nem érbele