Az eredeti futóműre is ráfért már egy kis takarítás, tehát szétszedtem őket, és a csapágyakat is kimostam. A lengéscsillapítók szerencsére jó állapotnak örvendenek, így azokat egy külső takarítás után beépítettem.
A szervó kicsit szűkösen fér el a helyén, de a vezetékeket egész jól el lehet rendezni. Belepróbáltam az akksit, a szabályzót. Kicsit fura volt, hogy miért így tették be az akksitartót, szerintem sokkal jobb, ha az akksi csatlakozója a szabályzó oldalán, így nem kell keresztezni a szíjat. Szerencsére simán meg lehetett fordítani a felfogatásokat.
A kormányösszekötők illesztését nem tudom miért hagyták ilyen lazára, eddig semmi jelentős lógás nem volt, na de itt mindent bepótoltak... Egy pillanatig elgondolkodtakm, hogy ez vajon direkt ilyen, kell egy kis lógás bele???
Ráadásul amikor összenyomtam a futóművet (mintha nagyon berugózna), akkor simán lepattan a helyéről. A leírás szerint kell a kormánymű gömbfej alá 6-6mm hézagoló, jobban megnézve ez teljesen felesleges, ráadásul ha kiszedem, akkor nem áll fenn a fenti jelenség.
Amit nem értek, hogy a motor felfogatásnál alu tartóelemek vannak, erre egy karbon lapot kell csavarozni, és ehhez lehet rögzíteni a motort. Hőelvezetés szempontjából ez nem túl jó, szerintem érdemes lett volna ezt a lapot is alumíniumból csinálni.