Remélem.
Kérgesíteni akartam még,de lemondtam róla,mert komolyabban megnéztem a gyári tengelyt,hogy milyen keménységgel rendelkezik,mert érdekelt,hogy miért olyan a színe,mint amilyen(Fekete).Rá kellett jönnöm,hogy a színe semmit nem jelent,valamilyen technikával egyszerűen csak be van feketítve.Semmiféle edzés,kérgesítés,vagy nitritálás nincs rajta.Viszi a reszelő,mint a biliacélt.Az új erősített tengelyem,ami már el van készítve,keményebb anyagból van,mint a gyári.Ugyan az a reszelő sokkal nehezebben viszi,mint a gyárit,ráadásul,a gyári tengelyről a barnított részt,csiszolópapírral egy húzásra le is lehet szedni.Ezen nagyon meglepődtem,és egyben örültem is nagyon,hogy nem kell a kérgesítéssel foglalkoznom,mert ezek ismeretében nem is fogok vele foglalkozni.Ha az eredeti tengely felülete bírta a kiképzést(mert az bírta),akkor az erősített tengelyem felülete is elég kemény lesz,mert a tengely vastagságával vannak gondjaim,és nem a keménységével.Nos most ezt így gondolom,remélem beválik.Addig is várom a csapágyakat,hogy tudjak tesztelni.
Változás a helin,nincs,mert nem indokolt.Minden más mükszik rajta.
Gondolkodtam még valamilyen F.L.B rendszeren,csak az izgat,hogy ez a heli sokkal jobban remeg a nagyobb motor miatt,és lehet,hogy ez a remegés bezavarná a rendszert.Ezért még nem mertem belefogni.Viszont jól jönne az a kis súlycsökkenés,és a főrotorra irányuló többlet energia, a hiller lapát,és a hozzá tartozó mechanikai elemek,levétele által.