Elnézést kérek hogy beleszólok, de itt valami nem stimmel.
A Temesvár oldala gyakorlatilag párhuzamos, míg itt a képen van benne egy nem is kicsi törés.
A hátsó karzat pedig egybe van építve a gőzgép minkahengereinek a nyílásával, megközelítőleg 5 fokos emelkedéssel a vízszintestől.
Mivel 1974 óta többször is megépítettem, mind a Temesvárt, mind az átépített változatát a Bokát, így elég jól ismerem a hajót.
Maga a test nem lett átépítve, csak új gőzgépet kapott Szerbiában, és a kormányállás, illetve a lapátkerékház változott az igényeknek megfelelően.
Példaként néhány kép:
Mégegyszer elnézést, de ez a hajó egy olyan műszaki kurriózum, ami megérdemli a minél pontosabb megépítését, ráadásul, ebben a méretben méginkább érdemes a lehető legpontosabb építésre.
Az itt közölt képek egyébként az általam put-put, vagy pöf-pöf teamécsessel működő változatáról készültek, szabadonfutó lapátkerékkel.
Üdvözlettel Manópapa