Szerző Téma: Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy  (Megtekintve 1080 alkalommal)

Nem elérhető deligeri

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 149
Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy
« Dátum: 2014. Október 26. - 15:06:31 »
Helló, Mindenkinek!

Azért nyitottam ezt a témát, hogy elmondjam véleményeimet, észre vételeimet az autóról és a benne lévő motorról.
Ha valakinek van valamilyen problémája, gondja, esetleg segítséget kér, nem a márkával kapcsolatban, hanem csak úgy általánosan a nitrós motor beállításával kapcsolatban, annak szívesen segítek.
Bele is kezdenék. Az autó maga egy Team Associated RC8B márkájú Nitrós Buggy. A kocsi hivatalosan amerikai, csak mivel túl drága lenne a gyártása Amerikában így elvitték a gyártást Kínába. Ez látszik is az alváz furatain, hogy a négyes csavar helye 5re van fúrva. A kocsira csak ezt az egy negatívumot tudok mondani.
Maga az autó összeállítása nagyon jó. Tele van alumínium alkatrészekkel, ami nagyon masszívvá teszi magát az autót.
Az autó setupolási lehetőségei végtelenek. Nagyon jól meg van építve .
Az autóra nem tudok rosszat mondani, ha értékelhetném egy 10-es skálán 10-et adnék neki, nagyon jó koncepció.
Elektronika, amit használok a kocsiban:
•   Kormányszervónak egy 15 kg digitális fémfogaskerekes golyóscsapágyas szervót, ami nagyon brutális  ezzel így.
•   Az autó nagyon érzékeny és hírtelen irányváltásra képes, de ugyebár nem az a szerepe egy szervónak, hogy milyen gyorsan tudjon irányt váltani, hanem az hogy ami rá nehezedik erő egy rosszul sikerül ugratás közben van egy rosszul sikerült kanyar bevételekor kibírja azt a szervó és tovább működjön.
•   Gáz(fék) szervónak egy 9kg analóg fém fogaskerekes, golyóscsapágyas, mérsékelten vízálló szervót használok. Maga a szervó általános használatra jó, de gáz(fék) szervónak nem. Én beletettem a kocsiba és egy hét után meghalt benne. Gáz(fék) szervónak érdemes egy 12 kg digitális szervót rakni.
Motor, amit használok a kocsiban:
•   Egy Os Max VZ B V-Spec motor. Amit tudni lehet róla OS Max 21 VZ B V-Spec belsőégésű versenymotor 3,46 ccm, 2.48 lóerős.
•   Én nagyon megvagyok ezzel a motorral elégedve, bár nagyon sokat küszködtem a beállításával, de szerencsére sok segítséget kaptam és mára azt tudom mondani, hogy rájöttem csínjára bínjára mit hogy kell állítani egy nitrós motoron .
•   Azt el kell mondanom, hogy nagyon utáltam a nitrós motorokat, de mostanra nagyon megszerettem őket!
•   A motorról nem tudok rosszat mondani!
Gyertya, amit használok a motorhoz:
•   Hozzáteszem ezek a gyertyák a turbós motorokhoz valók, alap motorokhoz nem!!!
Gyári standard Os P3
                           Os p6-p7
A motor beállítására nagyon oda kell figyelni. Sok tanácsot kaptam, és mire saját bőrömön tapasztaltam, hogy ha nem jól állítom be az alacsony fordulati, vagy a magas fordulati csavart, akkor nem lesz jó a kigyorsítás és a végsebesség.
Az alacsony fordulati csavar az alapjáratból való kigyorsítását állítja, és azt, hogy alacsony fordulaton mennyi üzemanyagot kapjon, és milyen legyen az alapjárat.
A magas fordulati csavar arra szolgál, hogy teljes gázon mennyire pörögjön fel a motor, és mennyire vegyen el, vagy mennyire adjon üzemanyagot.
Ha az alacsony fordulati csavar szépen be van állítva szép is a kigyorsítás, akkor a magas fordulati csavarral nem kel sokat állítani motor nem melegszik túl.
A magas fordulati csavarral csak annyit kell állítani, hogy magas fordulaton legyen elegendő üzemanyaga, és ne melegedjen túl. (Személyes tapasztalat.)
A motor hőfokra nagyon oda kell figyelni. Az ideális hőmérséklet nagy melegben is maximum 110-120 ◦C között lehet, felette már károsodik a motor.
Nemrég egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy mikor beraktam egy P3 gyertyát, olyan mintha gyújtás kihagyásom lenne, pöfög, szaggat.
Végül nagy nehezen rájöttünk, hogy a gyertya okozza a pöfékelést, gyújtás kihagyást
A gyertya izzító szálán van egy bevonat és az már nagyon használt, akkor nem izzít úgy, ahogy az a motornak jó volna és olyan, mintha gyújtás kihagyása lenne.

Kicsit hosszúra sikerült a téma bemutatása, de így nem csak az autót, hanem minden benne lévő elektronikát és motort is bemutattam.
Bárkinek bármilyen jellegű kérdése van, az nyugodtan írjon!

Üdv Geri
Geri
Az elmebaj nem betegség hanem egy élet stílus :D
Qav 250
Qav 250 GT
VRX (FTX) Spirit 1/10 4WD Buggy
REEly 1/10 Touringcar

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19595
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy
« Válasz #1 Dátum: 2014. Október 26. - 15:28:41 »
Pár pazar fotó jó lenne....  ;)
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető deligeri

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 149
Re:Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy
« Válasz #2 Dátum: 2014. Október 26. - 18:07:12 »
Pótolom holnap.
Geri
Az elmebaj nem betegség hanem egy élet stílus :D
Qav 250
Qav 250 GT
VRX (FTX) Spirit 1/10 4WD Buggy
REEly 1/10 Touringcar

Nem elérhető deligeri

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 149
Re:Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy
« Válasz #3 Dátum: 2014. Október 27. - 18:14:44 »
Geri
Az elmebaj nem betegség hanem egy élet stílus :D
Qav 250
Qav 250 GT
VRX (FTX) Spirit 1/10 4WD Buggy
REEly 1/10 Touringcar

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19595
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Team Associate RC8B 1/8 Off-Road Bugyy
« Válasz #4 Dátum: 2014. Október 27. - 18:28:50 »
Köszönjük! :)
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com