Miután mindennek kitaláltam a helyét, tulajdonképpen már csak csavarozgatni kellett. Az alvázakat elöl és hátul 8 mm es műanyagidomok tartják össze. Az akksitartó 3-as karbonlapból készült. Tudom, hogy az akksit előre szokták tenni de nekem sehol nem akart elférni mivel csörlőt is terveztem a gépbe.Szóval az akksi hátra került. Igen ám de így nagyon könnyű lett az orra ami ugyebár mászáskor eléggé előnytelen mivel az első kerekeken kicsi a tapadás és könnyebben hátravágja magát. Éppen ezért készítettem 14x14-es tömör! négyzetacélból egy első lökhárítót minek köszönhetően a súlyelosztás kb 50-50 % lett. És nem mellesleg így bárminek nekimehetek nem hajlik el. Szóval ha a közelben vagyok, vigyázon mindenki a bokájára!
A komplett elektronika egy dobozba került, csupán a rendezettség kedvéért. A vízhatlanság nem volt kritérium, ugyanis minden elektromos dolog eleve vízálló kivitel vagy vízállósítva lett.Jártam is már vele olyan dagonyába, hogy a kereket ellepte és semmi baja nem lett.
A motor egy alap Tamiya motor, amit eleinte csak próbaképpen használtam de annyira bevállt hogy marad. Bár a sár már eléggé megkajálta a kommutátort de egyenlőre bírja hősiesen. A kaszni felfogatást én tépőzárral oldottam meg. Az elgondolás az volt hogy ha fixen rögzítem, egy nagyobb bukfenckor esetleg elrepedhet vagy eltörhet. (bár megjegyzem, hogy nagyon jó minőségű darab, mindenhol ugyanolyan vastag és elég szívósnak is néz ki, Proline márkájú) Így viszont ha borulás van akkor inkább enged a tépőzár és leesik a kaszni, nem az viseli az egész kocsi súlyát. Visszarakni pedig egy villanás.Az autó még koránt sincs kész. Tervben vannak küszöbvédők, dobbetétek, a lökhárítók sem véglegesek és lámpákat is szeretnék rá. A csörlő is a helyén van, ám még az sincs befejezve. Legközelebb erről írok.
Karácsonyra megleptem magam ezekkel:
A jelenlegi felni gumi szett anno az építés lezdetekor a költségcsökkentés jegyében lett kiválasztva és a célnak tökéletesen megfelelt. Viszont ez a szett volt az "álmom".
Ami most van rajta gumi az 108mm átmérőjű ez viszont 114 így nagyobb lesz a has- és szabad magasságom. Valószínűleg a sárvédő íveket majd meg kell vágnom de sebaj úgyis szeretnék kicsit elmenni az extrémebb kinézet felé. Lehet hogy kicsit radikálisabb változtatásokon fog átmenni meg kap néhány matricát mint egy versenygép.