2100 mm fesztávolság, 1150 mm hossz, és majdnem 60 dm3 szárnyfelület.
Az ajánlott repsúly 2,5-3 kilogramm.
Én egy 3542-1000 kv-s Turnigy motorral, 10x5 APC klón propellerrel fogom hajtani 2 daram 4 cellás 5000 mAh keménytokos lipo akkuról.
Az az egyetlen baj, hogy ez a gép annyira összeszerelten érkezik gyárilag, hogy nagyon nincs is mit fényképezni.
Az elmúlt időszakban felkerült a motor az elejére, persze közben azért volt anyázás is egy kicsikét, mert a buta kínaiak kicsit rossz helyre tették a karbony csövön lévő nyílást, így egy jó 20 cm-es kábelen kell a három fázist a motorhoz vezetni, és így nem egyszerű még a forgásirányt sem váltani. Szerencsére elsőre eltaláltam.
Mivel nem szeretem a gyári megoldásokat, ezért egy kis módosítást azért elkövettem... A szervók eredetileg a karbon farokcsövön elhelyezett műanyag tartón vannak, és egy jó hosszú tolórúdon keresztül mozgatják az oldal- és magassági kormányokat. Persze, hogy a tolórúd összevissza hajlik, ezért fogtam magam, és a két szervót bevágtam a habanyagba, így a tolórudakat a felére lehetett vágni.
A szárnyakat a jól bevált módon csomagoló szalaggal borítottam be, soha nem lehet tudni, mikor számít egy kis plusz merevítés...
Lassan lehet berepíteni a gépet, ha minden jól megy, a mai napon meg is történik... utána majd töltök fel képeket is, ha lesz még miről...