Szerző Téma: Mig 29 By stunci  (Megtekintve 6150 alkalommal)

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #30 Dátum: 2015. Március 09. - 22:07:26 »
Hát meg kell hagyni hogy a modellezésnek vanak szépségei :) pláne ha egy olyn helyen vagy ahogy semien szerszámod nincs, vagyis van de az magyarországon. Ugyhogy itt van egy akus csavarhúzom egy rosz vasvágó furom, meg szerencsére el hoztam augusztusban a reptéri szerszámosomat,  ezért elégé be vagyok korlátozva , például a magassági "csapágyházát" ami egy 8  milis tipli fábol van , othol be fogtam az esztergába és bele furtam a 3 acélrudnak a hejét, Na ez itt nem anyira egyszerü.  Vagy például berlinben nem kaptam azt a kis kart ami mozgassa majd a magasságit, ezért csinálnom kelett, othol ez nem gond :) be fogom a satuba és pá, na de itt?? nincs alu lemez nincs satú, ezt ugy oldotam meg hogy volt egy kis 200 milis alu derékszögem, (anno még vizvágoval vágták nekem) ez 4 lemezböl volt, na a rozsdás fürészlapomal ki vágtam belöle, és mivel vanak furoim (hálistenek) igy ki tudtam hurni , a javitos dobozomban van 2-6 menetfurom, igy bele tudtam furni az M3 menetett is. ugyhogy va valaki othol épit, akor becsülje meg azt amije van neki, de azért kiváncsiságbol probálja bárki egy 3 furoval furja ki a tiplit hoszába :) akor rá jöhet hogy menyit ér egy eszterga :) na de itt a kép arol amiröl beszélek
A képet az RcPilot.hu tárolja.
csak meg sugom hogy a 3 acélrud az tényleg acél, alig biztam félig be vágni, onan meg ugy tört mintha egy W8(ezüstacél) edzett acél lett volna
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #31 Dátum: 2015. Március 10. - 13:00:56 »
A képet az RcPilot.hu tárolja.
600 gram környékén fog mozogni motor szabályzó aksi, és elektronika nélkül :)
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #32 Dátum: 2015. Március 11. - 13:06:02 »
Ma meg rendeltem az inpelereket :) szabálzó az lesz még jövö honapba is :)
Máskülömben igen egy szabályzora gondoltam ,atol tartok ha a két szabályzó nem együt müxik akor az egyik inpeler vagy le marad vagy gyorsabb lesz :)
de ere majd lezs egy honapom hogy el döntsem

Stunci!

Ugyan dupla impelleres gépem még nem készült el, de a twinstar kétmocis repcsim sok évig üzemelt nálam s még most is üzemel egy barátomnál. Nem okozott észrevehető problémát a két szabályzó két motor konfig. Azonos mocik és szabályzók mellett nem tekerte,húzta semerre a gépet. Szerintem nem kell a szinkron miatt annyira aggódnod, mert a két hajtómű gyakorlatilag egymás mellett van, pici különbség nem lehet baj.

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #33 Dátum: 2015. Március 12. - 12:45:17 »
Eldöntött tény :) 2 szabályzós lesz,
de a leg nagyobb gondom most hogy meg jötek a "hajómüvek" hoyga szükitő csö az kicsi amit csináltam hozzá :) vagyis amit még decemberben meg esztergáltam magot az kicsinek bizonyul az 50 milis átmérő :( ugyhogy szükitő cső nélkül lesz megépitve a gép, de mivel a hajtomüvekhez szerelőnyillást fogok hagyni, ezért bármikor utolag is be építhetem öket :)
De viszonmt nem igen szinpatikus, hogy a lapátok és a palést között elég nagy rés van hagyva gyárilag oldalanként legalább 1,5 miliméteres hézag van, ezt ha othol volnák ezt simán meg oldanám egy gyüvel, de mivel nem vagyok othol igy nem is tudok esztergálni it :( ugyhogy ez a kisérlet is majd marad augusztusra mikor haza megyek :( adig használom igy
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #34 Dátum: 2015. Március 13. - 12:52:16 »
na most kerültem a világ leg nagyobb kétségébe :( mértem a toloeröt be épvitve a gépbe,(fuvocsö nélkül) 320 gramot mutatott a mázsa, az aszt jelenti hogy a 650 gram tervezetnek a fele és a gépet nem fogom tudni ki hozni 1300 alá
vagyis a toloeröm ponta fele lesz a gép sujának, repülni biztos fog tudni  anyival is , mert az elözö gépem is alkalmas volt a repülésra nagyon kis sebeségnél is, de nem az a célom hogy csak épp hogy fen maradjon az égen, ugyhogy most hatalmas problémában vagyok, azért ami még a szemem elött lebeg hogy a levegöben a menet szél könyit a hejzeten
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #35 Dátum: 2015. Március 13. - 14:29:04 »
na most kerültem a világ leg nagyobb kétségébe :( mértem a toloeröt be épvitve a gépbe,(fuvocsö nélkül) 320 gramot mutatott a mázsa, az aszt jelenti hogy a 650 gram tervezetnek a fele és a gépet nem fogom tudni ki hozni 1300 alá
vagyis a toloeröm ponta fele lesz a gép sujának, repülni biztos fog tudni  anyival is , mert az elözö gépem is alkalmas volt a repülésra nagyon kis sebeségnél is, de nem az a célom hogy csak épp hogy fen maradjon az égen, ugyhogy most hatalmas problémában vagyok, azért ami még a szemem elött lebeg hogy a levegöben a menet szél könyit a hejzeten

négy cella lipóval hajtva????

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #36 Dátum: 2015. Március 13. - 18:20:20 »
ja azért ara figyeltem hogy 4 cella :) azért is vetem ezt az inpelert :(
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető csancsi

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 487
    • Best-Autórent
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #37 Dátum: 2015. Március 13. - 21:30:34 »
Fúvócsővel többet tolna, ez így elég karcsúnak tűnik.
Az előző, légcsavaros verziót mi hajtotta? 2 motoros volt?
20/943-6455

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #38 Dátum: 2015. Március 13. - 22:48:48 »
Az elözö egy tolomotoral volt
már pont nem emléxem a konigra, de keveseb volt a tolóerő mint a suly km 80% volt
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #39 Dátum: 2015. Április 03. - 09:30:40 »
fejlamények az inpeller  kapcsán :( A max toloerő amit ki birtam csikarni az inpelerböl 400 gram pontosan 397 gram, a legnagyobb agodalmam hogy két tarományban vibráció lépett fel, az egyik egész kis fordulatnál, de a másik a max fatár környékén. Nagyon tartok a szétrobanástol, ugyhogy lesan neki álok és utána nézek hol lehett veni centírozozz minöségi rotorokat
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19595
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #40 Dátum: 2015. Április 05. - 18:06:46 »
Fejlemények?  ???
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #41 Dátum: 2015. Április 13. - 08:28:54 »
A gép mondhatnám lassan kész, már csak az aksit várom a berephez, és utána jöhet a festés, és a világítás, de lássuk mi is történt a legutóbi fotok ota.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A magassági alját be boritotam 1 Milis balzával, ezt sima fa enyvel fel ragasztotam, és le sulyoztam, etől a 6 milis magassági kapot egy igen erös boritást, az elöző génél tapasztalt repedéseket ezzel meg előzve.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
a szabályzók és a kábelkötegek a hejűkre kerültek, a magassági szervolhoz irányforditot kelett használjak, mert a két szervot egyformán tetem be (akaratal, igy esztétikusab). és a féklapokat is ugy oldotam meg hogy opcionálisan akár csürő ként is használható legyen, de ezért még egy szervó forditott be kelett ileszenem, de a teszt repülés után meg látom hogy a csürönek tervezett felületek elegek lesznek, vagy a fékszárnyakat is anak kel használnim, de ez a berep után kiderül, kicsitt zsufoltnak tünik elöször a 8 szervó kábelei, és utána joban meg nézve azok is :)
 Mondjuk etöl tartok hogy az a rengetekg kábel nem e fog zvarokat okozni.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A "hajtómüvek a helyjükön vanak
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19595
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #42 Dátum: 2015. Április 13. - 08:55:33 »
Ááááá, nagyon brutàl!   :o
Milyen ragasztót használsz, mi az a rózsaszín?   ???
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #43 Dátum: 2015. Április 13. - 08:59:43 »
A kék és piros kábelt azért alkamaztam mert a halálos fegyver címü filmben is kérdés volt, hogy a Kék vagy a piros kábelt kel el vágni :) ök nem tudták a heljes választ de én tudom Mind ketöt mert igy tul hoszú a hütöventilátor kábelje :) csak oda még egy ellenálást be kel szerkesztenem mivel az aksi 4 celás, és a hütöventilátor viszont csak 12 voltos, de ez már részlet kérdés, elméletileg igy a gép már repképes állapotba került,
A képet az RcPilot.hu tárolja.
 de mivel kicsit unatkoztam ezért kisé tovább gondoltam, ugyebár meg kelett oldanom az elektronika hütését, ezért tetem be a kis ventilátort, de az még nem volt meg oldva hogy honan kap majd levegőt, és mivel minden a helyén van ezért már tudtam sujpontott számolni :) vezem egy 450 gramos sujt ami az aksit helyetesitete és meg kerestem a sulypontott, és igy tisztán látszott az akú helyje, és igy fel merült a gondolat hogy a gyári 29 esen van kopoltyú a hajtómüvekhez, akor erre is csinálok, és azon keresztül meg tudom oldani a hütését az elektronikának.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.[/url
[url=http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_2015041385242807.jpg]
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
 mikor a tegnap késő este be raktam a helyére a kopoltyú lemezeket azt hitem hogy szivrohamot kapok, de mostmár sajnos ez igy marad :) meg tudjátok mondani hogy mi volt a bajom ??
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)

Nem elérhető stunci

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 39
Re:Mig 29 By stunci
« Válasz #44 Dátum: 2015. Április 13. - 09:11:09 »
Ááááá, nagyon brutàl!   :o
Milyen ragasztót használsz, mi az a rózsaszín?   ???
az első képen az egy kicsitt buzi szinű szike :) de csak 1 euró volt a készlet :) vagy nem ara gondoltál ??
 A repülő épitéséhez 5 perces epoxit,a lamináláshoz Vizesbázisú lakot, és acseszterton pálcák 24 órás epoxival voltak be ragasztva, de ha balzát ragasztok hungarocelre akor azt mindig  a bármeik barkácsboltban kapható fehér fa ragasztót használom, ezt sok heljen szoktam használni, például majd mikor a depron Gripent fogom építeni (A mig után) akor ott sokat fogom használni, de azt majd meg lássátok :) és ezt az enyvet szoktam használni mikor egy szárnyon a zsirpapírt meg kel feszíteni akor vizel hígitva használom feszítönek, de majd egyszer eröl is írok böveben.
Disgráfiában szenvedek, ne köteked a Helyes írásomal, mert nem érdekel :) ugyse egy irodalmi fórumon vagyunk :)