Szerző Téma: HK-600GT 3D Electric helikopter épül  (Megtekintve 2573 alkalommal)

Nem elérhető ferenczikSF

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 45
HK-600GT 3D Electric helikopter épül
« Dátum: 2015. Július 30. - 09:09:36 »
Sziasztok!

Elkezdtem építeni egy HK-600GT 3D Electric helikoptert, gondoltam megosztom veletek.

Egyelőre csak a váz van meg, belül üres, de majd alakul az. :)


Üdv, Zoli

Nem elérhető ferenczikSF

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 45
Re:HK-600GT 3D Electric helikopter épül
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 30. - 09:19:22 »
A helikopteres múltamról annyit, hogy még kezdő vagyok, tavaly kezdtem el szimulátoron (ahogy illik). Aztán lett készítve egy szintén HK, de 450-es helikopter.  :)

A vezetése még mindig koránt sem tökéletes, viszont már úgy gondolom mind a 4 irányban (háttal, jobbról, balról, szemből) képes vagyok irányítani.  ::)

Sokak állítása szerint a 600-as sokkal stabilabb, tanulni is jobb lesz vele. Minőségileg biztos vannak jobbak, ahogy már olvastam is róluk, de anyagilag ennyi van jelenleg. Arról nem is beszélve ha a tanulási folyamatba hiba csúszik, a kár sem lesz akkora.  :o
Üdv, Zoli

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19594
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:HK-600GT 3D Electric helikopter épül
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 30. - 22:05:56 »
Szia!

Nekem már első látásra tetszett ez a heli! ;)
Nagyon kiváncsian várom hogyan épűl meg és milyen lesz a levegőben! :)
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető ferenczikSF

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 45
Re:HK-600GT 3D Electric helikopter épül
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 31. - 17:43:16 »
A heli fő alkatrészei nagyjából összerakva érkeztek, de ahogy ajánlják apró darabjaira szedtem és raktam össze csavarrögzítővel.