Helikopterek > Elektromos helikopterek

HK-600GT 3D Electric helikopter épül

(1/6) > >>

ferenczikSF:
Sziasztok!

Elkezdtem építeni egy HK-600GT 3D Electric helikoptert, gondoltam megosztom veletek.

Egyelőre csak a váz van meg, belül üres, de majd alakul az. :)


ferenczikSF:
A helikopteres múltamról annyit, hogy még kezdő vagyok, tavaly kezdtem el szimulátoron (ahogy illik). Aztán lett készítve egy szintén HK, de 450-es helikopter.  :)

A vezetése még mindig koránt sem tökéletes, viszont már úgy gondolom mind a 4 irányban (háttal, jobbról, balról, szemből) képes vagyok irányítani.  ::)

Sokak állítása szerint a 600-as sokkal stabilabb, tanulni is jobb lesz vele. Minőségileg biztos vannak jobbak, ahogy már olvastam is róluk, de anyagilag ennyi van jelenleg. Arról nem is beszélve ha a tanulási folyamatba hiba csúszik, a kár sem lesz akkora.  :o

BK_Attis:
Szia!

Nekem már első látásra tetszett ez a heli! ;)
Nagyon kiváncsian várom hogyan épűl meg és milyen lesz a levegőben! :)

ferenczikSF:
A heli fő alkatrészei nagyjából összerakva érkeztek, de ahogy ajánlják apró darabjaira szedtem és raktam össze csavarrögzítővel.

Minőségileg sajnos ennek is vannak hiányosságai (nem egy Align). Kapásból hármat fel is sorolnék, amiket azzal kellett kezdeni hogy rendeltem belőlük újat.

1.) A swasplate egyik kis gömbjét nem lehetett meghúzni, meg volt szakadva a menet. Vagy legalábbis sérült volt és csak forgott benne. Gondoltam bele ragasztom, de inkább nem variáltam és jött az új.


2.) A főrotor egyik kis összekötője törött volt. Először észre se vettem, csak furcsa volt hogy ez az egy nagyon könnyen lecsúszik. Aztán láttam. Csomagra árulják, szóval most van belőle jó pár plusz.


3.) A farokrotor egyik oldali összekötője szintén törött volt. Egy műanyag betét van benne, ami forog. A külső aluminium rész meg néhány tized milliméter, el is engedte még összerakás előtt. (Szerintem a lyuk se középen volt, mert csak az a fele volt nagyon vékony.)