Miután a gép kész lett a második apropója az volt, hogy Feri bácsinak volt két
műgyantából készült szárvége (winglet-je) és azt gondolta kellene hozzá
csinálni egy repülőt. A méretekből és a tapasztalatokból adódóan a VSO-10-re
esett választás.
A gép törzse szintén a rajz szerint balsából készült el, annyi különbséggel, hogy
nem fóliázva lett, hanem festve.
A szárny viszont másképp készült. A főtartója fenyőből készült, maga a szárny
habból készült, balsa torziós borítással.
A hab magot kézi habvágónkkal vágtuk ki, majd a belépőtől a főtartóig alul felül, valamint
a kilépő alul-felül 50 mm szélessségű 2 mm-es balsa torziót kapott.
Az orrész és a kilépő torzióját mintha borda lenne a szárnyban 20 m széles
szalag köti össze, ami biztosítja a profilhűséget.
A szárny fólia borítást kapott.