Szerző Téma: Segítséget kérnék! adó-vevő témában! ( kezdő vagyok )  (Megtekintve 1334 alkalommal)

Nem elérhető zsemberitamas91

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 3
Segítséget kérnék! adó-vevő témában! ( kezdő vagyok )
« Dátum: 2016. Március 05. - 09:47:41 »
Sziasztok!
Először is köszönöm a befogadást, és bocsánatot is kérek, ha nem jó témába írok, mint említettem, most ásom bele magam a témába. :)

Szóval a kiinduló állapot az, hogy van egy kb 10 éves elektromos WV beetle-m. Dickie cég gyártotta Modul Nr. 40006.
Jó emlékek fűznek hozzá ezért gondoltam, kicsit helyre pofoznám, de nincs meg a távirányítója. Az alján fel van tüntetve, hogy 40 Mhz- ebből kiindulva pár hete próbálok utána járni, hogy milyen frekvenciás távirányító kellene hozzá ( mert ez gondolom csak a frekvenciatartomány, és azon belül több frekvencia van ) Ismertető témában olvastam, hogy kristály cserével és egy távirányítóval ez megoldható lenne, de bárhogy néztem a modell alaplapját nem találtam rajta a vevőt. Szeretném a dolgot minél gazdaságosabban megoldani, így használt (pl jófogáson) néztem pár ezer ft-s távokat, de nem tudom a frekvenciát.
- Ebben kérném segítségeteket, hogy hogyan is tudnám / tudnánk ezt kideríteni ? Köszönöm előre is!

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19591
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Segítséget kérnék! adó-vevő témában! ( kezdő vagyok )
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 05. - 10:41:07 »
Szia  zsemberitamas91!

Tudsz pár fényképet ide felrakni?

Üdv.: BK
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com


Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19591
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Segítséget kérnék! adó-vevő témában! ( kezdő vagyok )
« Válasz #3 Dátum: 2016. Március 05. - 19:24:10 »
Szia!