Sziasztok!
Az utóbbi hetekben is sokat haladtam a Tátrával. Elkészültek az üzemanyag tartályok és azok tartó konzoljai, a fülkét gittelgettem csiszolgattam (és még fogom is mivel az első réteg alapozó mutatja meg a hibákat).
Próbaképpen beépítettem az új, belső rúgós gátlókat de azt kell hogy mondjam, nem vagyok seggre esve tőlük. Az a baj velük hogy túl lágy bennük a rúgó. Triál autóba jó lenne de ide nem mert nagyobb a súly és nagyon beülnek. Egyelőre megy vissza ami volt, addig amíg nem találok jobb megoldást vagy erősebb rúgókat.
A fülke tetejét már színre fújtam. sajnos ebből a színből csak selyemfényűt találtam ezért kap majd egy réteg matt lakkot hátha jobb lesz kicsit.
Megérkezett a nagyobb (92T) spur is (87T helyett) de még mindig nem vagyok elégedett a sebességgel. Még mindig gyors, ezért rendeltem egy 80 körös motort bele. Remélem ezzel már jó lesz. Mire megjön szerintem menetkészre össze tudom rakni majd akkor csinálok videót menet közben is.
Elkészült a füst - hang modul végleges verziója is. A pamut kanócot azbesztzsinórra cseréltem, ez már nem ég el és kiválóan működik.
Videjó:
https://www.youtube.com/watch?v=tkUiObioSBUKépek:
Itt a szélvédő csak próba képpen lett odabiggyesztve, nem ez lesz a végleges.
Folyt. köv.