Rc modell repülőgépek > Kisérleti repülők

Kísérleti gép XPS-ből

(1/5) > >>

gezaguszti:
https://www.kephost.com/gezagyarmati
https://www.kephost.com/gezagyarmati

Erre ránézne valaki, még félkész állapotban van, nincs benne elektronika és nincs futója, teljesen saját kútfőből alkottam, kíváncsi lennék a véleményekre, hogy szerintetek egyáltalán fog-e repülni. A segítő tanácsokat szívesen fogadnám. Teljesen kezdő vagyok, ez csak próbálkozás, de úgy voltam vele hátha bejön. Tavaszig szimulátorozok utána szeretném kipróbálni.

MKGY:
A vízszintes vezérsík túl kicsi, illetve az egyik lényeg, a szárnyprofil nem látszik a fotókon. Beállítási szög mennyi? Jobban jársz, ha tervrajz alapján építesz modellt, mert hasraütésre kicsi az esély a repképes modellre. Óriási elméleti tudás kell egy jó modellrepülő tervezéséhez. Erre még én sem vállalkoznék, mert többe kerülhet a leves mint a hús. Kezdőknek tökéletes választás a HobbyKing-es Tundra. Jó árban van és nagyon jók a reptulajdonságai. Ha ezzel már megy biztonságosan a repítés, csak akkor szabad belefogni a saját építésűbe, mert így kisebb az esélye a törésre.

gezaguszti:
A szárnyprofil asszimetrikus, a beállítási szögön nem tudom mit értesz, ha esetleg az elhúzást akkor 1-1 mm-t tértem el jobbra és lefelé a motor rögzítő alaplemezzel, de ez még változtatható. A vízszintes vezérsík kb. 1/5-e a fesztávnak, ahogy azt kisakkoztam néhány kép alapján. A fesztáv 1160mm, a hossz 940mm a felszálló súly kb 600 grammra van tervezve. Egyébként nem ezzel akarok kezdeni, hanem egy easy glider vitorlázóval aztán ha már azzal boldogulok akkor akarok ezzel is próbálkozni. (No meg nyomom a szimulátort.) De még bármelyik mérete változtatható, mert csináltam habvágót vettem xps lapot és abból tudok dolgozni. Egy komplett Bixler elektronikát vettem meg és azt építem bele, csak a légcsavar nem arról van, de a motor ugyanolyan paraméterekkel rendelkezik. 

gzax:
Szia gezaguszti