Nem kell átalakító, Tamiyáék nem buták.
Szóval:
A High-Lift alvázakon a laprúgók lapjainak a számával lehet állítani a felfüggesztés keménységét.
Értelemszerűen a kevesebb lapos puhább, a több lapos futómű keményebb lesz.
Nekem negyon bejött a következő megoldás: A laprúgóknak csak 2 lapját építem be. A "fő" lapot (ennek vannak a végei visszahajlítva), és az utána következő leghosszabbat. (mind a négy helyen ugyanígy építettem föl a kötegeket)
Az összes többi lapot kihagyom.
A piros lengéscsillapítokba teszek zsírt (hogy akadálytalanabbul csússzon a dugattyú), persze nem sokat, azt is inkább a csillapító belső falára kenem.
És a lényeg, amit KisG is mondott; nem kell beletenni a belső kis rúgót.
Nekem ez így bejött, ez a felállás van a High-Lift alvázas Land Roveremben, szépeket tud csavarodni.
Nagyon puha futóművet lehet csinálni CSAK a "fő" rúgólap beépítésével, és a lengéscsillapító KIHAGYÁSÁVAL.
Viszont az ilyen autókat használaton kívül álá kell bakolni, mert a kocsi súlyától elvetemedik az a csóri egy db rúgólap.