Megpróbálom leirni az inditását:
A motor inditópadra szerelve, nem túl nagy, átméröjü kis emelkedésü nehéz(nagy lenditö tömegL légcsavar.
Tele tank, tü nyitva anyira hogy befogott szivótorokkal a légcsavar átforgatásákor épp csak szivja az üzemanyagot.`Újal zárjuk a szivótorkot, 1-2-3 forditás a légcsavaron, láthatóan üzemanyagot sziv a motorba. Fecskendövel beszivárogtatunk egy kis üzemanyagot a kipuffugó nyillásba (spricc) )Na nem az amit a szomszéd korcsmában kaptok be
) Légcsavar ovatosan átforgatva,ha nem akadt el akkor OK, ha igen akkor nyitani az ellendugattyut amig átbillenthetö a dugattyu a felsö holtponton.
Enyi kinlodás után eléggé mérgesek leszünk ahhoz hogy kezdjük pofozni a légcsavart (nem árt kesztyüt használni mert a ronda kis állat hajlandó visszaütni.) Ha kezd sorozatosan robbanni növeljük a kompressziót ami által nö a fordulat. Most vagy megy vagy leáll, egy kis motorismerettel reajövünk hogy sok vagy kevés üzemanyagot kap és a tüvel korrigáljuk. Játszunk az üzemanyag és a kompresszió beállitásával mindaddig amig szépen nem duruzsol. Nem is igazi modellezö az akinek nincs 1-2 szép megfeketedett körme. Ovatosan csiklatni mert legalább anyira bosszúálló ronda tud lenni mint egy csaj és a körmöd bánja.