Halihó uraim!
Pajero építésél a legfontosabb szempont, hogy mire akarjátok használni. Ha kemény Offroadra (sár, szikla, köves terep) akkor mindenképpen teljes zárást javasolnék előre-hátra. Gyurma, papírzsebkendő galacsinok, vagy bármi mehet a difibe.
Ha Softos a triál, esetleg aszfalton is megy a verda, akkor első difibe lágyabb, a hátsóba sűrűbb gépzsír a bevált (nálam).
A difizár mellett a gumik még nagyon fontosak terepen. Puhának kell lenniük, hogy szinte körbeöleljék az akadályokat és kavicsokat.
Persze a puha gumikat az aszfalt is jobban eszi.
A motorválasztás még mindig kényes téma. Mindenkinek más jön be; Nekem például a lassú fordulatú motorok, hogy a gép lassan, de nyomatékból haladjon át mindenen. Pl:
http://shop.modell.hu/product_info.php?cPath=14_271_272_275&products_id=69098http://shop.modell.hu/product_info.php?cPath=14_271_272_276&products_id=42802Ha azt akarjuk, hogy az autó ne csak lépésben haladjon, hanem gyorsabban (pl. pályán), akkor nyugodtan benne lehet hagyni a Tamiya szürke gyári alapmotort (Mabuchi RS540).
Az ennél erősebb motor szerintem tönkrevágja a járgány élethűségét.
Szóval először azt érdemes átgondolni, hogy pontosan mire akarjuk használni a gépet!
"