Szerző Téma: TAMIYA PAJERO  (Megtekintve 59780 alkalommal)

compcenter

  • Vendég
TAMIYA PAJERO
« Dátum: 2010. Március 09. - 20:56:41 »
Mit kell még átalakitani,hogy jó autó legyen?
http://borsodircmodell.hu/index.php/topic,608.0.html

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 09. - 20:59:45 »
Mit jelent,hogy a hatulja zárva  lekell-e zárni az elejétis

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 10. - 20:14:48 »
Autósok hol vagytok segitség???? ???

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #3 Dátum: 2010. Március 11. - 06:22:52 »

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 19614
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #4 Dátum: 2010. Március 11. - 14:23:10 »
Én segítenék szívesen!  ;)
De amennyire autós vagyok, azzal nem lennél kisegítve.  :-[
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető tubi

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1344
    • Miskolci RC Modellező Egyesület
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #5 Dátum: 2010. Március 11. - 16:49:46 »
Miért nem jó a gyári beállítás?
Gondolom a difiket akarod összezárni. Kicsit bővebben fejtsd ki a problémád, vagy hozd be az autót és megnézzük mit lehet csinálni.
L. Krisztián telefon:+36304568681 
E-mail: posta@miskolcrc.hu mrcmegyesulet@citromail.hu

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #6 Dátum: 2010. Március 13. - 08:41:40 »

Sziasztok!

Én összeraktam már egy két Pajerot és Jeep-et így is úgyis.
Lezártam mindkét difit, de akkor az autó eleje sima úton túrta magát
idétlenül fordult. De ha lemész a pályára és leteszed az autót akkor
ennek nincs jelentősége és jobban mászik az autó.
Ha ez nem szempont akkor én csak a hátsó difiket zárom le.
Ha az elsőt is le akarod zárni akkor is csak zsírt javasolnék,
mert az nem zárja le fixen ha terhelést kap akkor enged.
Ebben az esetben a fordulás sem olyan idétlen.

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #7 Dátum: 2010. Március 14. - 15:13:50 »

compcenter

  • Vendég

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #9 Dátum: 2010. Március 15. - 19:09:06 »

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #10 Dátum: 2010. Március 15. - 19:54:24 »


     

Nem elérhető altima

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 444
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #11 Dátum: 2010. Március 15. - 20:39:00 »


     

Ha rendelsz engem is érdekelne :)

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #12 Dátum: 2010. Március 15. - 20:46:58 »
Halihó uraim!

Pajero építésél a legfontosabb szempont, hogy mire akarjátok használni. Ha kemény Offroadra (sár, szikla, köves terep) akkor mindenképpen teljes zárást javasolnék előre-hátra. Gyurma, papírzsebkendő galacsinok, vagy bármi mehet a difibe.
Ha Softos a triál, esetleg aszfalton is megy a verda, akkor első difibe lágyabb, a hátsóba sűrűbb gépzsír a bevált (nálam).
A difizár mellett a gumik még nagyon fontosak terepen. Puhának kell lenniük, hogy szinte körbeöleljék az akadályokat és kavicsokat.
Persze a puha gumikat az aszfalt is jobban eszi.
A motorválasztás még mindig kényes téma. Mindenkinek más jön be; Nekem például a lassú fordulatú motorok, hogy a gép lassan, de nyomatékból haladjon át mindenen. Pl:

http://shop.modell.hu/product_info.php?cPath=14_271_272_275&products_id=69098
http://shop.modell.hu/product_info.php?cPath=14_271_272_276&products_id=42802

Ha azt akarjuk, hogy az autó ne csak lépésben haladjon, hanem gyorsabban (pl. pályán), akkor nyugodtan benne lehet hagyni a Tamiya szürke gyári alapmotort (Mabuchi RS540).
Az ennél erősebb motor szerintem tönkrevágja a járgány élethűségét.

Szóval először azt érdemes átgondolni, hogy pontosan mire akarjuk használni a gépet!







"
70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #13 Dátum: 2010. Március 15. - 20:50:50 »
Ja, meg még terepre mindenképpen ajánlott egy erős (kb. 9kg) vízálló szervó a kormányzáshoz!
Nekem bevált a Hiluxban.
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #14 Dátum: 2010. Március 16. - 06:09:25 »
BaluGTV

Köszönöm