Szerző Téma: TAMIYA PAJERO  (Megtekintve 59571 alkalommal)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #30 Dátum: 2010. Március 22. - 20:50:33 »
Sziasztok!

Én vagyok a zöld Pajeszos a fentebb linkelt videón,az egri pályán.

Az autó nem régen van nálam, /múlt héten vettem  ;D/ de átalakítom a saját ízlésemnek megfelelően. A vásárolt állapota a gyáritól a már emelt bódéval,a 45 körös NOVAK mocival,a Land Rover "lemezfelnikkel" és a MUD SLINGERS gumikkal  tér el. Én tovább fejlesztem kicsit. Eddig emeltem elől a hasmagasságon,javítottam a terepszögön és a fordulókörön.
Elől a "C" elemek alján kell kicsit reszelni ott,ahol felfekszenek az alsó lengőkarokon kirugózásnál,így nagyobb lesz kicsit a hasmagasság. A fordulókör javítása szintén a "C" elem faragását kívánja meg. Itt az ütközőből kell szintén leműteni,ahol a kerékagy irányítókarja ütközik vele teljes kormány alászedéskor.
A terepszög javítása esetemben vasfűrésszel történt. Az alváz elején lévő bordás részt slégan levágtam,majd egy íves műanyagdarabot ragasztottam a helyére. Belülről kap majd egy kis kétkomponensű ragacsot és kívülről 2 süllyesztett csavart,hogy tökéletes legyen tartása. A terepszögön még javít kicsit,hogy levágtam a lökösöket,bár egyúttal majd rontok is rajta,mert az elejére kerül rézcsőből készült lökös egy slégan felfelé álló hurokkal. Csörlő is jó volna,de egyelőre beszerzési forrás híján elmarad.  ;D

Képek az alakulófélben lévő Pajeszról:

Az eredeti eleje:


Terepszög javítva,fordulókör javítva,hasmagasság az egyik oldalon emelve:


Most elől kicsit magasabb,mint hátul,de természetesen a hátulja is emelve lesz,a bódé már emelve volt alapból:


Üdv. kisg325

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #31 Dátum: 2010. Március 22. - 20:58:08 »
 Csörlő is jó volna,de egyelőre beszerzési forrás híján elmarad. ;D ;D

no ezen szakmai segitségért lehet ezen segiteni      

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #32 Dátum: 2010. Március 23. - 08:34:01 »

Szia Józsi!

Akkor ezek szerint nem lesz csörlő ha jól értem?
A kaszni kb. mikor jön?

Üdv: zoli

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #33 Dátum: 2010. Március 23. - 08:36:30 »
Helló Szia!

Gondolom akkor is ki kell valahogy vágni ,de nekem még nagyítva is
úgy tűnik mint valami gyári dolog.

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #34 Dátum: 2010. Március 23. - 13:32:18 »

Szia Józsi!

Akkor ezek szerint nem lesz csörlő ha jól értem?
A kaszni kb. mikor jön?

Üdv: zoli

Zoli nyugalom arról volt szó ha megjön megnézzük milyen utána neked is rendelünk

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #35 Dátum: 2010. Március 23. - 18:31:42 »
Sziasztok!

Vasárnap is autókáztunk kicsit a Pajeroval!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SU7QFDHLB1I[/youtube]

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #36 Dátum: 2010. Március 23. - 19:00:45 »
Sziasztok!

Ma megérkeztek a motyók a hátsó futómű átalakításához. A gyári műanyag linkeket /lengőkar,stabirúd,ki minek nevezi/ fogom megcsinálni 8 db gömbfejjel,4-es menetesszárral és 6-as alucsővel. Az alucsövet ráfogom húzni a menetesszárra,mert esztétikailag is szebb és egyűtt merevebbek is. A csövet és a szárat lehet kapni OBI-ban,vaskereskedésekben,vagy hasonló elárusító helyeken. A gömbfejek a ModellHungáriától vannak és készletben lehet venni PD1504-es cikkszámon,amely különben a Thunder Tiger MTA4-hez való gyárilag.

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #37 Dátum: 2010. Március 23. - 19:20:20 »
Ezekhez mit szoltok


Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #38 Dátum: 2010. Március 23. - 19:29:19 »
Mivel triálozásról beszélünk,nincs olyan nagy tempó,elvileg nem lehet akkora sérülés az autón,ha hibázunk,így én a linkelt képről  legfeljebb a kerékagyat és a kormányműt választanám. A kerékagyat csak azért,mert TT01-nél jártam úgy,hogy a körmányösszekötő gömbje kiszakadt a műanyag kerékagyból. A kormányművet meg azért,mert pontosabbnak tűnik,mint a gyári,bár láttam már valahol,hogy a gyári műanyagot csapágyazták meg.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #39 Dátum: 2010. Március 23. - 19:40:11 »
Kűggyed KisG, még a végén jó lesz a mitsu ;).

Viccet félretéve meglepődtem először, hogy mennyire használható gép a CC-01-es Pajero.
Lehet, hogy egy Jeep-et bevállalok valamikor.

KisG!

A pajesz gyárilag siklócsapágyas, vagy rézperselyes?
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #40 Dátum: 2010. Március 23. - 19:41:19 »
Ehez mitszólsz


Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #41 Dátum: 2010. Március 23. - 19:45:58 »
Műanyag siklós.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #42 Dátum: 2010. Március 23. - 19:46:35 »
Ez a Pajero Matyaszoli féle,nem?

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #43 Dátum: 2010. Március 23. - 19:47:34 »
Ehez mitszólsz


Emelni kell a kasznin, és a lengéscsillapítókon. Amúgy nagyon vad! A Flat Iron jól áll minden alatt ;)!
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #44 Dátum: 2010. Március 23. - 19:48:34 »
Ez a Pajero Matyaszoli féle,nem?

igen csak  axial kerekekkel