Sziasztok!
Én vagyok a zöld Pajeszos a fentebb linkelt videón,az egri pályán.
Az autó nem régen van nálam, /múlt héten vettem
/ de átalakítom a saját ízlésemnek megfelelően. A vásárolt állapota a gyáritól a már emelt bódéval,a 45 körös NOVAK mocival,a Land Rover "lemezfelnikkel" és a MUD SLINGERS gumikkal tér el. Én tovább fejlesztem kicsit. Eddig emeltem elől a hasmagasságon,javítottam a terepszögön és a fordulókörön.
Elől a "C" elemek alján kell kicsit reszelni ott,ahol felfekszenek az alsó lengőkarokon kirugózásnál,így nagyobb lesz kicsit a hasmagasság. A fordulókör javítása szintén a "C" elem faragását kívánja meg. Itt az ütközőből kell szintén leműteni,ahol a kerékagy irányítókarja ütközik vele teljes kormány alászedéskor.
A terepszög javítása esetemben vasfűrésszel történt. Az alváz elején lévő bordás részt slégan levágtam,majd egy íves műanyagdarabot ragasztottam a helyére. Belülről kap majd egy kis kétkomponensű ragacsot és kívülről 2 süllyesztett csavart,hogy tökéletes legyen tartása. A terepszögön még javít kicsit,hogy levágtam a lökösöket,bár egyúttal majd rontok is rajta,mert az elejére kerül rézcsőből készült lökös egy slégan felfelé álló hurokkal. Csörlő is jó volna,de egyelőre beszerzési forrás híján elmarad.
Képek az alakulófélben lévő Pajeszról:
Az eredeti eleje:
Terepszög javítva,fordulókör javítva,hasmagasság az egyik oldalon emelve:
Most elől kicsit magasabb,mint hátul,de természetesen a hátulja is emelve lesz,a bódé már emelve volt alapból:
Üdv. kisg325