sziasztok!
Nekem mostmár a második HPI savage-m van. Az első még a legelső szériás HPI Savage 21 ami a 3,5ös motorral volt felszerelve, ez még a traxxas evokkal volt nagy versenytárs
Nagyonsokat játszottam vele, aztán a motorja megadta magát. Pénzhiányába abbamaradt a hobbi, új motort nem vettünk. Most karácsonykor egy új HPI Savage X 4.6 reverse RTR volt a fa alatt, úgyhogy ismét nitrometán szagú a bőröm
Bejáratás megtörtént, elkezdtem állítgatni, aztán a váltót állítgattam, ezidő alatt a gyári félig műanyag-félig fém kormányszervó megreccsent így kicseréltem egy régi a másik autómban használlt full fém Futaba szervóra ami 15kg-os nagyonbrutálul húzó szervó. Az rtr átka az, hogy az embernek át kell húzgálni szinte minden csavart, na ezaz amit én hanyagoltam és a hátsó hajtásom elszállt... A hajtóműből a hátrafelé lehajtálsból hullott ki a csavar, régiből kitudtam szedni azt is:D
További bajom volt, hogy a pull starter megszorult, kicseréltem így a már meglévő roto starterre, így mostmár ez a probléma is megoldódott(remélem) Nagyon tudom ajánlai mindenkinek a savage-t a hozzá kapott supportal a teljesen laikusak is bármikor bárhol betudják járatni, állítani.