Így,hogy már központi a téma,lehet beszúrni bármilyen vintage verdát,legyen az offroad,onroad,nitró vagy akár troli.
Szóval akkor folytatnám a sort egy szintén 80-as évekbeli F1 autóval. Az autó egy robbanómotoros Graupner Expert Speed Car. A képek tükrözik hogyan került hozzám és mivé lett. Először közel gyárira akartam megcsinálni,illetve ha nem is gyárira,de ránézésre korhűre. Összerakás közben rájöttem,hogy ez így annyira snassz és vittem bele egy kis mai kor dizájnt,vagyis karbon lett az alváz. Műanyagosnál csináltattam egy 3mm-es karbontlapot olyan igénnyel,hogy mindkét oldala szinte tükörsima legyen. Emberünk elvállalta a megbízást mondván,hogy sima ügy. A gyártástechnológia abból állt,hogy az alsó és a felső réteg volt karbon,köztük pedig üvegszálpaplan és természetesen műgyanta,majd az egészet 2 üveglap közé szorította. A műgyanta megkötését követően jöttek a problémák,vagyis az üveglaptól nem akart elválni az egyik oldalon a cucc. Kapott hőkamrás kezelést is,de semmi,így maradt az üveg összetörős projekt,aminek a következtében még itthon is az üvegszilánkokat szedegettem a lapból.
A lap szabászata sem volt olyan egyszerű,mert ez a nem túl nagy lap szépen elfogyaszott 2 dekopír fűrészlapot a kezeim között.
A bódét is javítgatni kellett,de mivel üvegszálas volt,így nem volt gond vele. Eredetileg ezzel a JPS matricázással adták ki,de mivel anno a nagy kedvencemnek Ayrton Senna-nak is ilyen dekoráció volt az autóján,így kézenfekvó volt ez a dizájn. Végezetül a verdához szereztem Graupner szervókat,vevőt és távot is,hogy teljes legyen az összkép. Ja és a motort is újra cseréltem,igaz annyira nem illik bele,mert ruszki gyártmány,de ez volt.
A továbbiakban beszéljenek a képek:
A képet az RcPilot.hu tárolja. A képet az RcPilot.hu tárolja. A képet az RcPilot.hu tárolja. A képet az RcPilot.hu tárolja.