Szerző Téma: Felújítás és újra üzembe helyezés.  (Megtekintve 79453 alkalommal)

compcenter

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #15 Dátum: 2010. Június 22. - 20:55:25 »
képeket ???

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #16 Dátum: 2010. Június 22. - 20:57:45 »
Majd egy következő projektről holnap.  ;)

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #17 Dátum: 2010. Június 23. - 10:03:15 »
Suháj!

Ez egy 0dl-es gépezet, de sajna csak maradvány. Kyosho gyártmány a tipusát nem tudom.
Érdekes az igekis, jó hogyha 1ccm-es motor. Gagyi kis rugózás, alváza nincs, a doboz tartja a gépegységet.
Az indítási műveletére még nem sikerűlt rájönnöm. Mondjuk ezt sose koszolnám nitróval.




3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #18 Dátum: 2010. Június 23. - 10:12:22 »
Még egy érdekes darab. Prafa gyártmány a 80-as évekből (lehet fiatalabb) , önindítós, önizzítós, hátramenetes.
Eléggé újszerú. Kicsit át akarom rendezni az összeállítást, hogy az önindító ne legyen annyira szélen.



3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #19 Dátum: 2010. Június 23. - 10:13:47 »


3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #20 Dátum: 2010. Június 23. - 10:15:22 »
Ez netrő van. Nem biztos, hogy érdemes csilli villire pucolni egy gépet!!!

Ez így ahogy van, ÁLLAT!!!

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #21 Dátum: 2010. Június 23. - 16:29:03 »
Csövi 3del!

A Kyosho maradványt te hirdetted a Vaterán vagy onnan vetted? Különben a hajtóműházon az a kallantyú mi célt szolgál? Csak nem az indításhoz lenne köze?

Az általad belinkelt Kyosho Advance/Assault képet én is ismerem és tényleg qrva jó! Így még jobban néz ki,mint eredeti lexan bódéval. Viszont ha már ezt az autót linkelted be,akkor bemutatom ennek az autónak az elektromos változatát,vagyis a Kyosho Scorpiont. Igen ramaty állapotban került hozzám a gép,de sikerült rendbeszedni. A bódé össze-vissza volt ragasztgatva,amit eltávolítottam,de sajna az eredeti matricázás is odalett. Nagy szerencse,hogy anno nem volt,vagy nem használtak lexan festékeket. Nem ez az egyetlen ilyen bódém,ami sima akril festékkel volt festve,így roncsolásmentesen eltávolítható a lexan felületről. /Tescos lefolyótisztító,fékfolyadék,tiszta alkohol,nitró üzemanyag/ Az alváz gyakorlatilag hibátlan volt csak kicseréltem a csavarokat,letakarítottam,kellett hozzá egy hátsó lengéscsillapító alsó gömbfej és újra gyártottam az alutetőt,ja és annyi hiányossága van szegénynek,hogy nincs meg a gyári akksifedél. Villamos szempontból pedig annyit említenék meg,hogy megvan benne az eredeti külön tápos!!! mechanikus szabályzó is!

Beszéljenek a képek:

A képet az RcPilot.hu tárolja.

A képet az RcPilot.hu tárolja.

A képet az RcPilot.hu tárolja.

A képet az RcPilot.hu tárolja.

A képet az RcPilot.hu tárolja.

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #22 Dátum: 2010. Június 23. - 16:35:39 »
Háj G!

Nagyon fasza! Nagyon szép! Te is nagyon szereted ezeket! Szerintem tele vagy ilyenekkel! :D :D :D
Igen a vaterán vadásztam le. Az a kallantyú a fék. Csinálok ma a belsejéről képet. Indítási hadműveletben nyílánúlj meg légyszíves.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #23 Dátum: 2010. Június 23. - 17:05:19 »
Köszi! Azért nem vagyok tele ilyenekkel,de van még 1-2 db,amiket természetesen szintén befogok mutatni. Kiváncsi leszek a belsejére a hajtóműnek. Különben ölni tudnék egy olyan Kyosho Assault/Advance-ért!  ;D
Ja és,hogy fokozzam az élvezeteket a Kyosho Scorpion kijött anno bogár bódéval is. Gyakorlatilag csak a bódéban,a bódé tartójában és a felnikben különböztek egymástól és az egyszerűség kedvéért Kyosho Beetle-re keresztelték. Nekem van egy ilyen bódém,de sajna csak bódém. Mivel csak az ebay-ről lehetne vadászni másik alvázat milliókért,ezért kerestem egy szintén farmotoros alvázat /sajnos nem vintage/ ,ami egy Hype Chadori alvázban testesült meg és ráültettem a bogarat. Ehhez viszont lekellett rövidíteni az alvázat,hogy stimmeljen a tengelytáv. A Tamiya Hornet kerekei pedig színben is pont stimmeltek az bódé fényezéséhez.
Szóval itt igazából csak a kasztni a vintage,ezért csak a kész állapotot mutatom be egy képpel.

A képet az RcPilot.hu tárolja.

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #24 Dátum: 2010. Június 23. - 18:16:07 »
Ari darab!

Nem tartom gyilkosságnak szétmódosítani egy régi darabot, mértékkel, a hozzá illő módon.
Mad Max igen nagy hatással volt rám anno!

 8)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #25 Dátum: 2010. Június 23. - 18:29:12 »
Azok a homokfutók az ISTENEK! Nekem is ezért jönnek be a csővázasok!  ;D

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #26 Dátum: 2010. Június 23. - 18:41:07 »

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #27 Dátum: 2010. Június 23. - 18:42:22 »
Majdnem ilyen festése van a bogaramnak!  ;D

compcenter

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #28 Dátum: 2010. Június 23. - 18:42:56 »
Egy ilyet szívesen bevállalnék


3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #29 Dátum: 2010. Június 23. - 18:43:03 »
Érdekesek az Auszrál "amerikai autók"!
Sokkal mokányabbak és ércesebbek.