Szerző Téma: Felújítás és újra üzembe helyezés.  (Megtekintve 79451 alkalommal)

compcenter

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #225 Dátum: 2011. Február 08. - 06:16:17 »
Köszi BK_Attis!

Már csak reszelgetni kéne a forrasztásokat.


gzax!

Miért szerkesztetted a képemet? Az első pl. nem sikerült! Ha a kis képre rákattintasz,akkor előjön nagyban!

Hát igen ;)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #226 Dátum: 2011. Február 08. - 16:20:56 »
Mit igen?  ;D Hogy reszelgetni kéne? Most éppen az 1/8-as buggyt készítem fel a szezonra... szóval kicsit csúszik a homokfutó projekt.

Johnny007

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #227 Dátum: 2011. Február 24. - 20:34:34 »
Sziasztok!

Érdeklődéssel olvasgatom ezt a topicot. Nagyon szeretem a régi dolgokat, így engedjétek meg, hogy bemutassam legújabb szerzeményemet:

Minap kerítettem ezt a régiséget. Az alapja egy SG VCS Indy ( 1979 - '80 ) környékéről. Egy megszűnt olasz gyár terméke. Később ezek voltak az első  Mantua Rc-k alapjai. Itt egy kis info ha valaki érdeklődését felkeltettem. :) http://www.ymr.no/sg.htm



Van hozzá 2 db MM Junior .21-es motorom is bár ezek már nem ebbe hanem a Mantuás utódban teljesítettek szolgálatot. Eredeti SG Picco motor beszerzése szinte lehetetlen ( de nem adom fel ), így gondolkodom egy újabb 21-es Picco beszerzésén ( márcsak a név "korhűsége" miatt is ). Az autó jelenleg szétszerelt állapotban van és teljes tisztításon esik át. A fényképen lévő kerekek utángyártott vackok, de megvannak az eredetiek is, de azok már használhatatlanok. Itt kérnék Tőletek egy kis segítséget, abban, hogy Miskolcon vagy környékén hol találok olyan emberkét aki vagy kiesztergálná és marozná az újakat vagy, újra legyártaná a régiek alapján az egész garnitúrát.

Hírtelen ennyi. ha felkeltettem az érdeklődéseteket akkor rakok fel további képeket is.

Üdv!

J.

pat

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #228 Dátum: 2011. Február 24. - 22:23:28 »
Sziasztok!
Atya uristen,most olvasom,hogy az a gyári motor mekkora érték.
Én talán 2 éve 3 vagy 5.000Ft-ért pocsékoltam el és örültem hogy megvették.
Nekem is volt 2 ilyen autóm ezek az SG-k elég gyakran felbukkannak,hozák Németből a gubisok 2-3.000Ft-ért.
Jó munkát kivánok mindenkinek.
Üdv:Pat

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #229 Dátum: 2011. Március 01. - 17:00:10 »
Sok sikert a felújításhoz!  8)

Nem elérhető szilardka

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #230 Dátum: 2011. Március 01. - 18:45:33 »
Sziasztok!

Érdeklődéssel olvasgatom ezt a topicot. Nagyon szeretem a régi dolgokat, így engedjétek meg, hogy bemutassam legújabb szerzeményemet:

Minap kerítettem ezt a régiséget. Az alapja egy SG VCS Indy ( 1979 - '80 ) környékéről. Egy megszűnt olasz gyár terméke. Később ezek voltak az első  Mantua Rc-k alapjai. Itt egy kis info ha valaki érdeklődését felkeltettem. :) http://www.ymr.no/sg.htm



Van hozzá 2 db MM Junior .21-es motorom is bár ezek már nem ebbe hanem a Mantuás utódban teljesítettek szolgálatot. Eredeti SG Picco motor beszerzése szinte lehetetlen ( de nem adom fel ), így gondolkodom egy újabb 21-es Picco beszerzésén ( márcsak a név "korhűsége" miatt is ). Az autó jelenleg szétszerelt állapotban van és teljes tisztításon esik át. A fényképen lévő kerekek utángyártott vackok, de megvannak az eredetiek is, de azok már használhatatlanok. Itt kérnék Tőletek egy kis segítséget, abban, hogy Miskolcon vagy környékén hol találok olyan emberkét aki vagy kiesztergálná és marozná az újakat vagy, újra legyártaná a régiek alapján az egész garnitúrát.

Hírtelen ennyi. ha felkeltettem az érdeklődéseteket akkor rakok fel további képeket is.

Üdv!

J.

Engem mindenképpen érdekelnek a képek. A difit is szétszedted? Kíváncsi vagyok, hogy mit rejtettek abba a kis dudorba....


Üdv.: Szilárd!

Johnny007

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #231 Dátum: 2011. Március 07. - 21:56:41 »
Nem feledkeztem meg az igéretemről!
Az rcpilot-ra egyszerűen nem tudok feltölteni képeket. Már meg üt a guta!!!
Igyekszem kitalálni a hiba okát ("server I/O error") és rakom az új képeket.

Üdv!

J.

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4748
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #232 Dátum: 2011. Március 08. - 09:33:17 »
Hy Johnny007

Regelj a TVN.hu-ra. Én már évekóta ezt használom kép,videó megosztásra. Még nem volt gondom vele.

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Johnny007

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #233 Dátum: 2011. Március 08. - 15:44:04 »
Hahóóó!

Köszönöm a segítséget!!! :)))

Itt az album linkje:    http://johndriver.xfree.hu/217197

Betettem egy pár képet a difiről. nagyon érdekes. Elősző azt hittem, hogy menetes lesz a réz hüvely, de  csak a képen is látható két gumigyűrű tömítés fogja, de olyan erősen, hogy először csak fogóval tudtam lehúzni. Most már könnyebben jár, így a későbbi zsírózás, karbantartás nem lesz problémás. Van egy kép a tisztítás előtti állapotról is. Az alaplappal nem nagyon foglalkoztam, mert újabb gyártásába kezdtem. Sőt van két kép ami egy lehetséges megvalósítást mutat. A felnik miatt raktam leginkább fel, mert azok nagyon tetszenek rajta.

Hirtelen ennyi. :)

Nem elérhető szilardka

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #234 Dátum: 2011. Március 08. - 18:18:45 »
Szépen halad.... Nem gyenge az a hátsó tengely.Mivel tudtad ilyen szépen letakarítani.  Érdekes az az alváz. Először azt hittem, hogy nem volt normális aki alá tette, de aztán jöttem rá, hogy meg sem. Úgy magába valóban használhatatlan, de ha kasztnit rá teszed akkor ki merevedik az egész alváz.... Okos....! 

Várom a további fejleményeket.


Üdv!

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4748
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #235 Dátum: 2011. Március 09. - 06:02:30 »
Köszi BK_Attis!

Már csak reszelgetni kéne a forrasztásokat.


gzax!

Miért szerkesztetted a képemet? Az első pl. nem sikerült! Ha a kis képre rákattintasz,akkor előjön nagyban!

Elnézést  kérek de nekem nem nyílt meg nagyban. Szarul volt beálítva a céges böngésző.

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #236 Dátum: 2011. Március 09. - 06:07:58 »
gzax!

Oké,nincs gond,csak nem értettem.  ;)

Johnny007

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #237 Dátum: 2011. Március 20. - 20:31:43 »
Szépen halad.... Nem gyenge az a hátsó tengely.Mivel tudtad ilyen szépen letakarítani.  Érdekes az az alváz. Először azt hittem, hogy nem volt normális aki alá tette, de aztán jöttem rá, hogy meg sem. Úgy magába valóban használhatatlan, de ha kasztnit rá teszed akkor ki merevedik az egész alváz.... Okos....! 

Várom a további fejleményeket.


Üdv!

Hahóóóóóóóóóó!

Van új fejlemény! A terveim között szerepelt a Bp-i út. Úgy időzítettem, hogy az ma legyen. :) Elmentem a Hangár úti Börzére és rám mosolygott a szerencse! Sajna nem tudom kitől, de sikerült beszereznem egy majdnem új ( leginkább koszos ) garnitúra kereket. Egy az egyben az SG-é!!!  8)  8)  8) Képeket majd később.  :)

A tisztításról annyit: mindent ami bírja általában egy napig petróleumban, utána egy napig Brigeciolban szoktam áztatni, közben egy rossz fogkefével többször is átsúrolom az aktuális alkatrészt. Az eredmény látható. :)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #238 Dátum: 2011. Május 22. - 20:51:13 »
Sziasztok!

Alakul a vintage sandrail-em,végre látom az alagút végét!  ;D Szóval kapott egy OS MAX 10-es mocit,amire sikerült szereznem az alvázhoz tartozó eredeti indítószerkezetet. Ez gyakorlatilag egy szabadonfutós fogaskerék,ami a lendkerék és a motor között helyezkedik el. Ezt a kereket kellett egy fogazott műanyag pálcával megforgatni és így lehetett indítani a motort.
Sikerült mindennek helyet találni,elrendezni. Az alja kapott egy rácsozatot,amit szintén forrasztással rögzítettem.
Sajnos megfelelő kerekeim még nincsenek...


Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #239 Dátum: 2011. Június 19. - 17:04:37 »
Sziasztok!

Több,mint 6 hónap eredménye,de végre elkészültem az általam Kyosho Advance Sand Rail-re keresztelt vintage autómmal,amit anno 1986-ban gyártottak.

Gyári állapotában így nézne ki egy Advance,aki nem ismerné:




Sajnos hozzám hiányosan és elég ramaty állapotban került...




...ezért gondoltam egyet és megvalósítottam egy régi álmom,egy scale csővázas homokfutót,vagyis ahogy az amcsik nevezik,egy Sand Rail-t:

       

                                                             

                                                                                                           

Az alváztól felfelé minden saját gyártású,gondolok itt magára a csővázra,ülésekre,porraloltóra,váltógombra,stb,stb. A felváz rézcsőből készült lágy forrasztással,a többi kiegészítőre és alkatrészre nem térnék ki,hogy hogyan és miből készült. Szerintem érdemes elveszni a részletekben is,nem csak összességében az autóban. Rengeteg munkám van benne,na és persze némi idegeskedés is,mikor már hagytam volna az egészet a francba. Végül,ha ránézek,az összhatás és,hogy tudom az egész a saját kezem munkája,kárpótol mindenért!

Némi hiányzó alkatrészért köszönet Allercének és Willienek!

Jöhetnek az észrevételek,kritikák!  ;)