Ismét bemutatnék egy autómat. Ez egy Kyosho Alpine Renault A310-es. Anno vettem egy Datsun 240Z-t,aminek ugyanilyen alváza volt,de a bódét eléggé leharcolták. A két alvázból összeválogattam a cumókat és összeraktam egy zsír alvázat természetesen egy nagy takarítással egyetemben. A maradékot szintén összepakoltam és a Datsun bódéval eladtam. A Renault bódé tele volt ragasztgatva cellux-szal,de legalább így megmaradt az eredeti matricázás elég jó állapotban az évek során. A cellux eltávolítását követően viszont ott maradt a ragacs,amit sebbenzinnel szépen ellehetett távolítani és a matricázást sem bántotta. A bódé szintén valami akrillal volt lespriccelve,így azt könnyedén eltávolítottam,ahogy azt már az előzőekben leírtam. Ha megnézitek citromsárga,narancssárga,kék és fekete szín is található rajta,amiket szépen egymás után kikellett maszkolni,na ez nem volt gyenge!
Különben megjegyzem,hogy ha alámegy a festék a maszkolás alá és ott még nem fújtad meg előtte semmivel,akkor nyugodtan lelehet kaparni még úgy is,hogy össze-vissza karcolod a lexan. Nem baj ha karcos lesz belülről,mert festés után nem fog látszani! Kívülről még az ablakkereteket kellett megcsinálni fekete öntapadós fóliából,mert az hiányzott.
A képet az RcPilot.hu tárolja. A képet az RcPilot.hu tárolja.