A Focus jó választás és később is élvezni fogja a kezdő pilóta. Nekem is volt, szerettem is.. bár a gyári kefés konfiggal csak a szélcsendben tudtam érvényesülni.. amúgy is úgy kellett vele lopni a magasságot :-) A videón írt konfigra építettem át én is. A költsége kb moci 2300, ft szabályzó 3000 ft. Később még megspékeltük két csűrő szervóval is kb a hosszabbítókal stb.. együtt 3 e.
A depron saját építésű bi-plane nagyon jó és kedves volt, DE akkor még egyszerű rádióm volt EPA,EXPO stb beállítása nem volt lehetséges így a kezemen múlt az irányítása.. elsőre nagyon durva volt mert iszonyatosan dolgoztak a nagy kitérésű kormánylapok / 4 csűrő,magassági és az oldal/ kár hogy nincs róla videóm :-D Nem estem le vele, de elég annyi, hogy beléptem neki az oldalt és "helyben" fordult... a csűrésről nem is beszélve. kb 10 percig rángattam mire összeszedtem magam :-D és a repcsit is.. Ez egy Pitts 800-as volt :-)
AZ Easy Starról nincs tapasztalatom, de nem állhat távol a Focus-tól.
A Wing Dragon nagyon barátságos gép, nekem csak kollegán keresztül mérhető tapasztalatok jutottak.
Szintén érdemes a Focus szerű olcsóbb konfoggal feljavítani. A későbbiekbe, ha túlél mindent kezdeti nehézséget kva jó kis belépő fotós,videós repcsi lehet belőle.
Én javaslom a kezdő pilótáknak, ha van lehetőségük nézegesség a használt modell hírdetéseket ... "olcsón" lehet jó gépeket kifogni.
A magam részéről ajánlom a styro trénert!!! 2 év repülgetés után vele volt a leges legelső szép landolásom.... :-) kb egy hete :-D
Hajrá! :-D