Meghozta a futár csütörtökön a f4u corsát,este összeraktam no majd reggel berep munka előtt( 7 járok).
Reggel irány a rét ,aksi behejez- irányok jók na akkor goooo ( irányokra visszatérek ) eldobtam magasságit huztam 10 m után bele a földbe.3 db-ba hazavittem
A nagy reptetési hévben szerintem elnéztem a magasságit ugyanis forditva müködött.,,kapkodásbol még semmi jó nem származott" Megragasztottam még nyüstöltem kb 1 évig majd elcseréltem elektronikára ( KACSA kolléga azóta is nyuzza az SZ P A -n )
Tanulság: irányokat ellenőrizni felszállás előtt figyelmesen.
2 éve artec cesnával kezdtem (182 )nekem tanulo gépnek tökéletes volt ( sokan mondják nem jó ),a csüröket kikötöttem hogy ne gabajodjak bele az irányokba és lássam mikor mit csinálok.Mi mire való,mikor ment simán minden csürő vissza köt és egy br moci bele.Tökéletes volt arra amire nekem kellett,igaz már a vége felé az epoxi gyár nekem termelt de az alapokat simán elsajátitottam vele.Kb 10 percet szimulátoroztam.A gép vége brutális lett,ugyanis megtalálta akkor 3 éves lányom valahogy leakasztotta a szögröl és elkezdte hajingálni az udvaron.( megmutatta hogy fölált a székre) A gépet ,, kiheréltem"javithatatlan lett és a lányomnak adtam kb még 2 szer 5 percet jáccot vele és kuka.Ezekután kaptam a nejemtől a Parkmestert amit a mai napig nyuzok.