Szerző Téma: copterx cx 450pro tt  (Megtekintve 43922 alkalommal)

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #375 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 19:43:48 »
A szíjas hajtás átka!!!!
Minden alkatrészt feszít.
Ha már sajna így jártál,sztem alakítsd TT-re,az eBay-en potom pénzért vannak cuccok 450-hez!!!!
Pld most rendeltem komplett hajtást(főfogas+autorotakerék+szabfutó+szfház+szf-tengely+csavar,anya,hézagoló)
1100Ft-ért,póstával!!!!!!!!!
Sokkal símább lesz a farok vezérlés,és pontosabb is!
De a Hk-nál sem drága a cucc hozzá.

Nem elérhető szarkazdr

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 403
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #376 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 20:23:06 »
Ez valóban olcso, megéri !
Azonban annyit megemlítenék zárójelben , hogy az ékszíjhajtás a faroklapát kisebb leérésével
szemben elég toleráns, míg a kardán e tekintetben nem elnéző és teljes cserével jár .


motyi96

  • Vendég
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #377 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 20:54:45 »
Igen-igen, sokmindenben igazatok van.
A csavarok tényleg nem túl jó minőségűek benne, főleg az imbusz fejűek. Szerencsére bele még nem tört egy sem, de az imbusz csavarok feje "le van nyalódva", és már nem fogja a kulcs sok helyen.

A csúszka a farokház felőli végállásában igen keményen ki tud akadni, én is tapasztaltam, gondolkodtam is hogy nem kéne-e oda valami távtartó. Még gondolkodom rajta.

Átalakítanám én kardánosra, de lehet sikerül olcsón hozzájutni ugyanilyen házhoz, mint ez volt, úgyhogy inkább ez marad szerintem, mert a másikra sokat kéne még várnom, amit már nem szeretnék. És Paypalom sincs még, amit nem fél óra meg csinálni, apa meg ritkán ér rá és ilyen pénzügyi dolgokhoz nem fogok hozzá egyedül.
Szerintem kardános alakítgatás még a jövő zenéje lesz.

A gyro+farokszervó páros a lehető legjobban fogta a farkát, én ahhoz nem nyúlnék. Tudom, hogy ez a szervó nagyobb gépekre való. De ha azokat megfogja, akkor ezt meg gond nélkül tartania kell, és amíg nem tört el a ház addig tartotta is szépen.

Az említetteken kívül az egyik bűnös még lehet a rezonancia is. Ezt is megnézem majd, tanácsolták, hogy a főrotorlapátot szedjem le, és ha érződik rezonancia a farok felől, akkor a faroklapátokat ki kell egyensúlyozni.

Köszönöm a segítségeiteket! :)

Nem elérhető szarkazdr

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 403
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #378 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 01:55:12 »
Igen-igen, sokmindenben igazatok van.
A csavarok tényleg nem túl jó minőségűek benne, főleg az imbusz fejűek. Szerencsére bele még nem tört egy sem, de az imbusz csavarok feje "le van nyalódva", és már nem fogja a kulcs sok helyen.

A csúszka a farokház felőli végállásában igen keményen ki tud akadni, én is tapasztaltam, gondolkodtam is hogy nem kéne-e oda valami távtartó. Még gondolkodom rajta.

Átalakítanám én kardánosra, de lehet sikerül olcsón hozzájutni ugyanilyen házhoz, mint ez volt, úgyhogy inkább ez marad szerintem, mert a másikra sokat kéne még várnom, amit már nem szeretnék. És Paypalom sincs még, amit nem fél óra meg csinálni, apa meg ritkán ér rá és ilyen pénzügyi dolgokhoz nem fogok hozzá egyedül.
Szerintem kardános alakítgatás még a jövő zenéje lesz.

A gyro+farokszervó páros a lehető legjobban fogta a farkát, én ahhoz nem nyúlnék. Tudom, hogy ez a szervó nagyobb gépekre való. De ha azokat megfogja, akkor ezt meg gond nélkül tartania kell, és amíg nem tört el a ház addig tartotta is szépen.

Az említetteken kívül az egyik bűnös még lehet a rezonancia is. Ezt is megnézem majd, tanácsolták, hogy a főrotorlapátot szedjem le, és ha érződik rezonancia a farok felől, akkor a faroklapátokat ki kell egyensúlyozni.

Köszönöm a segítségeiteket! :)

A távtartó megoldása igen egyszerű: egy zsugorcső darabot húzol az említett farokhàz melletti rotortengelyre olyan széles darabot amelynek nekiütközve a csúszka már nem akad be.Túl nagyot persze nem érdemes vágni, mert akkor a heli jobbra fordulása látja kárát illetve a főrotorlapát perdületének nem fog tudni kellő ellennyomstékkal ellentartani a gyro, mivel beszűkűl a mozgás tartomány. Tehát ki kell kísérletezni, de egyáltalán nem bonyolult és nem vesz el sok időt a beállítása.
 Lehet, hogy annyi is elegendő lenne, hogyha a tengelyre rögzített lapátbefogókat tartó rotor agyat egy 2-3 miiliméterrel beljebb tolod. A tengelyen levű nút 2 mm- s mozgatás biztosan még engedni fog./ feltéve ha még nem volt - e lehetőség kimerítve:-)/

Nem elérhető szarkazdr

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 403
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #379 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 02:09:50 »
Ami a szervó - gyro párost illeti úgy látom félre értettél !
Én pont azt írtam ,hogy bika erős a szervód, tehát evidens,hogy
a tartó erőben nem lesz hiány, sőt !!! Ezért írtam, hogy leszakíthatja a farok kihajtásodat, ha valahol
akad a mechanikád ! Az persze, hogy nyilvánvaló, hogy a páros elegendő ehhez a típúshoz- bőségesen !

motyi96

  • Vendég
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #380 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 12:16:30 »
A távtartó megoldása igen egyszerű: egy zsugorcső darabot húzol az említett farokhàz melletti rotortengelyre olyan széles darabot amelynek nekiütközve a csúszka már nem akad be.Túl nagyot persze nem érdemes vágni, mert akkor a heli jobbra fordulása látja kárát illetve a főrotorlapát perdületének nem fog tudni kellő ellennyomstékkal ellentartani a gyro, mivel beszűkűl a mozgás tartomány. Tehát ki kell kísérletezni, de egyáltalán nem bonyolult és nem vesz el sok időt a beállítása.
 Lehet, hogy annyi is elegendő lenne, hogyha a tengelyre rögzített lapátbefogókat tartó rotor agyat egy 2-3 miiliméterrel beljebb tolod. A tengelyen levű nút 2 mm- s mozgatás biztosan még engedni fog./ feltéve ha még nem volt - e lehetőség kimerítve:-)/
Értem, köszi a tippet!
Ha jó lesz a farokház, akkor megnézem melyiket érdemes itt megcsinálni. :)


Ami a szervó - gyro párost illeti úgy látom félre értettél !
Én pont azt írtam ,hogy bika erős a szervód, tehát evidens,hogy
a tartó erőben nem lesz hiány, sőt !!! Ezért írtam, hogy leszakíthatja a farok kihajtásodat, ha valahol
akad a mechanikád ! Az persze, hogy nyilvánvaló, hogy a páros elegendő ehhez a típúshoz- bőségesen !
Akkor ez esetben tényleg félrértettelek, bocsánat. :-[ ::)
A mechanika mostmár nem akad, mert amikor akadt, akkor rángatta a farát, most hogy nem akad, és kemény szivacs van a gyro alatt nagyon jól tart. Remélem azért a "túlerővel" nem lesz bajom. :D Ha szorul valami aminek nem kéne azt általában igyekszem megcsinálni, hogy simán járjon. Ezt megtettem már nemrég, úgyhogy remélem nem fog letépni semmit a szervó. ::) De az új farokházzal természetesen ezt is ellenőrizni fogom!

Köszönöm a segítséget! :)

Nem elérhető szarkazdr

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 403
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #381 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 17:46:02 »
Nagyon Szívesen !

Amit tudok segítek, ha az időm is megengedi . ;)

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #382 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 19:41:41 »
Most néztem az eBay-en,2050 Ft a farok rész!!!
Komplett,ill.ház tengely szíj.
Ja,az ár postával értendő!!!!

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #383 Dátum: 2011. Augusztus 02. - 20:12:01 »
Motyi!
Ezt a farokcsúszka kiakadást nem értem ???
Úgyérted,hogy a farok lapát vezérlő(amit küldtem)hozzá ér a házhoz?
Mert ha ez a helyzet akkor ne hézagolj!!!!!!
Subtrimmel be tudod  állítani,hogy ne érjen hozzá a házhoz és a befogóhoz sem.

motyi96

  • Vendég
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #384 Dátum: 2011. Augusztus 03. - 21:03:49 »
Motyi!
Ezt a farokcsúszka kiakadást nem értem ???
Úgyérted,hogy a farok lapát vezérlő(amit küldtem)hozzá ér a házhoz?
Mert ha ez a helyzet akkor ne hézagolj!!!!!!
Subtrimmel be tudod  állítani,hogy ne érjen hozzá a házhoz és a befogóhoz sem.
Igen így értem. De az előző is ilyen volt. Túl nagy problémát nem okozhat szerintem, mert csak akkor tud beakadni, ha kézzel rásegítek, magától még álló helyzetben sem, ha meg fel van pörgetve akkor a centrifugális erő miatt még esélye sincs kiakadni. ;D A subtrimmre meg én is gondoltam, de szerintem az előzőek miatt felesleges foglalkozni vele. Esetleg a subtrim még arra lehet majd jó, hogy a két végpontot megadni neki, hogy ne feszítse a szervó a farokházat. Ezt mondta Szarkazdr kolléga, hogy a túl erős szervó miatt is lehet és letépheti a házat. Ha megadom a szervónak a két végpontot, akkor nem feszíti ha simán jár a mechanika az én elgondolásom szerint...

A kardános átalakításnak az az akadálya lenne, hogy nekem nincs PayPalom, és mire azt sikerülne megcsinálni az sok idő lenne. És úgy néz ki hogy lesz olyan alkatrész, ami eltört nekem.

Köszönöm a segítségeket!

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #385 Dátum: 2011. Augusztus 03. - 21:18:26 »
Igen,pont erre ondoltam!!!
A subtrimmel nagyon pontossan be tudod lőni a 2 véghelyzetet,és akkor kizárt a túlfeszítés.
Ha ezt beállítot,biztos,hogy nem tudja letépni a szervó a hátulját.
Az eBay-es rendeléssel kapcsolatban olvastam az előző irásod.
Ha gondolod kikeresem a cuccosokat,az árát és átküldöm privibe v. mailba.
Megnézed őket,és ahogy éppen van "gubád ;) " megrendelem neked,akár 3 darabban is.
Aztán a mocskos anyagiakat meg majd lerendezzük valahogy ;)
Persze csak ha át akarod alakítani.

motyi96

  • Vendég
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #386 Dátum: 2011. Augusztus 03. - 21:51:06 »
Igen,pont erre ondoltam!!!
A subtrimmel nagyon pontossan be tudod lőni a 2 véghelyzetet,és akkor kizárt a túlfeszítés.
Ha ezt beállítot,biztos,hogy nem tudja letépni a szervó a hátulját.
Az eBay-es rendeléssel kapcsolatban olvastam az előző irásod.
Ha gondolod kikeresem a cuccosokat,az árát és átküldöm privibe v. mailba.
Megnézed őket,és ahogy éppen van "gubád ;) " megrendelem neked,akár 3 darabban is.
Aztán a mocskos anyagiakat meg majd lerendezzük valahogy ;)
Persze csak ha át akarod alakítani.
Akkor jól értettem, ha kész lesz beállítom ezt is. :)

A rendelést meg köszönöm szépen, később majd élek vele, a te szvaiddal élva, ahogy lesz rá gubám. ;D

Köszi mindent! :D

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #387 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 18:46:14 »
Motyi!

Ki kerestem a cumókat+az árát,ha majd kell szólsz ;)
A lista:
           Farokcső+2 db tengely                8,5$
           Tengely csapágy(a farokcsőbe)   6,2$
           Első ház (komplett)                     12$
           Hátsó ház (komplett)                  16$

                                                Össz:     42,7$

Az forintosítva a mai árfolyamon: 8400 Ft
Postával kb 9000Ft

motyi96

  • Vendég
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #388 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 20:13:10 »
Motyi!

Ki kerestem a cumókat+az árát,ha majd kell szólsz ;)
A lista:
           Farokcső+2 db tengely                8,5$
           Tengely csapágy(a farokcsőbe)   6,2$
           Első ház (komplett)                     12$
           Hátsó ház (komplett)                  16$

                                                Össz:     42,7$

Az forintosítva a mai árfolyamon: 8400 Ft
Postával kb 9000Ft
Köszi! :)
Ha kell mjad szólok! :)
Csak egy kérdés ezzel kapcsolatban, kb. mennyi idő alatt érkezne meg?

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:copterx cx 450pro tt
« Válasz #389 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 20:36:29 »
Fogalmam sincs(sajna).
Most rendeltem először ettőla cégtől.
Egy hete,de még nem jött meg.
Sztem kb 2-3 hét.