Szerző Téma: Miskolci RC DRiFT  (Megtekintve 21970 alkalommal)

Nem elérhető tomike

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 73
  • - = I.S.D. = -
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #60 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 17:31:51 »
Az enyémben van egy 50%-os Cs mod.

Feroguru: Ma átnéztem a gépet és szemre minden rendben van. :) Túlélte a repülést. Lehet nem autóval kéne repülnöm?! ::)
Tóth Miklós   Sprint2 BL 10T
Tel.: 70/hatvanöt-33-111

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #61 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 18:03:21 »
neked menne a repülővel való driftelés is  ;D ;D ;D
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #62 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 21:20:24 »
Nyugalom, az enyémben sincs MÉG CS. Ha bárkit ez tartana vissza, nem kell félni. Nem mondom, hogy szebben lehet menni CS nélkül, mert nyilván ez nem igaz, de érdemes 50:50-be megtanulni kezelni az autót, forgatni kis íven, autózni nagy ívet.
Aztán ha már ez megy és sikerült kipróbálnod egy CS-s autót legalább egy fél órára, akkor döntsd el, hogy készen állsz már rá vagy inkább még hanyagolod.
Teljesen más a kezelés, teljesen más beidegződések kellenek hozzá, de ha ráérzel sokkal szebben lehet vele karcolni.  ;D
Szóval nyugalom, van még bőven 50:50-es verda! ;)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #63 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 23:22:19 »
A hírekben láttam hogy Sprint 2 drift Subaru 2012.08.02 késődélután valami Myke gyerek borzasztó sebességgel lakot területen (meghaladva az 50km/) szegény padka tetején napozó hangyákat felriasztva és cserbenhagyásosan elgázolva meglépett fűben szétszórt autójával. 
  -Na de kérem van itt olyan forum szoba hogy ,,tőrések,, .
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #64 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 23:35:14 »
Inkább ne is legyen, nem szeretném ha ez lenne a divat!
Kanyarodjunk vissza oda, hogy tegnap beraktam a HPI Fluxot a kis TT-be és ma meghajszoltam én is, szigorúan műanyag karikákkal és a gázkart félnél jobban nem behúzva (max csak néha néha :) ). Vegyesek voltak az érzelmek.
Egyenlőre azt érzem, hogy a CS-t és a multi diffit fogom szorgalmazni első körben, plusz ebből adódóan a nagyobb kormány szöget, bár ez TT-nél eléggé lehetetlen feladat, de nem ismerünk mi olyat, hogy nem lehet ;)

Sokat segít egy erős motor abban, hogy ne kopjon a táv gázkarja teljes hosszában csak mondjuk kb. az 1/3-ában, de úgy éreztem kevesebb volt kicsit a játékidő, mint a Sport Tuned-nál, élményben jelenleg viszont nem hozott annyival többet a vad motor. Arról nem beszélve, hogy nagyon finoman kell hozzányúlni, mert nyélgázon az autó is széthullik tőle :) Baromi jó volt, hogy nem kellett egy kis plusz erőért a szomszédba menni, hanem csupán kecses ujj biccentéssel megkérni a távot, hogy küldjön már egy pár tizeddel nagyobb értéket és az autó már siklott is.
Az autó teljes kormánykitéréssel való indulásra (tehát 0-ról történő gázadás) néha berecsegett sőt olyan is volt, hogy teljes kitérésnél fékezés, majd gáznál valami megszorult :S Nem jöttem rá mi az, de következő alkalommal megpróbálom kimatekozni.

Összeségében azt tudom mondani, hogy bőven nem kell drifthez ilyen erőforrás, simán elég egy 9-10T körüli BL, azonban az alu kardán és a kardán kihajtásnál lévő csapágyak fixálása nagyon ajánlott!
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető czira

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 418
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #65 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 10:35:46 »
Egyenlőre nekem hátul fix van, elől pedig sima golyós difi - egyébként egy TB-03-ról van szó -, hát valahogy nem megy túl jól, mindig eltolja az orrát... Egy 4,5T-s motor van benne, mert csak ezt találtam hirtelenjében :) Na mind1, készül a CS, hátha úgy jobb lesz, bár az még jó pár nap (hét :) ) hogy kész legyen.
Carson drift kerekekim vannak, meg egy ütött kopott peugeot kaszni, de egyenlőre nem akarok csilli-villi kasznit, előbb meg kéne tanulni driftelni :)
Valami tippetek nincs, hogy mit állítsak, hogy kezelhetőbb legyen? Túl erős motor miatt lehet ez? Az a baj ezen kívül csak egy carson 12T szettem van, de az meg szenzormentes, aztán nagyon rángat kis fordulaton. Van épp egy Nosram 10,5T is, lehet azzal kéne inkább próbálkozni ??? Csak az kellene egy másik kocsiba...
TRF (Fijon) 416 MDF, TRF 416WE, Tamiya TB-03, Tamiya DF-03

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #66 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 11:52:42 »
Kedden ha eltudnál jönni a Médiás találkozóra akkor személyesen tudunk egymásnak segíteni nekem hpi sprintem van meg Lrp blast , a hpi-ben szenzormentes motor volt , és van nekünk egy közös spórtársunk a Gery neki ajándékoztam a Bl szettet mert ugyan így szívtam vele nem tudtam alacsony sebesség tartományokban (és fékezés után) használni a gépet mert idegbeteg volt ö is meg én is , viszont sebességre tuti jó.
A Gery ha tud valamit alkotni akkor megossza velünk a diagnózist , mert mindez a héten történt


http://borsodircmodell.hu/index.php/topic,1409.75.html
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #67 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 13:47:07 »
czira, a 4.5T eléggé nem kevés :) Vissza kell fogni a lovakat, gondolom szabályzót hangoltad. Fero példájából kiindulva jobb egy gyengébb motorral tanulni, aztán mikor kevés lesz váltam. Szóval mindenképp javallom a motor teljesítmény csökkentést.
Az hogy tolja az orrát én főképp a beállításoknak tudnám be, mondjuk első diffi kicsit szorul, javítani lehet a kormányszög állítgatással is, valamint szimplán a túl nagy teljesítményből fakadó nagy tempó is okozhatja mindezt. Nem kell száguldozni driftben, hanem szépen kell rajzolni :)
A Carson kerekeket nem ismerem, mi túlnyomó többségben kínai drift karikákkal vagy pajamo kerekekkel autózunk.
A CS-t akkor javaslom ha már űzöd egy ideje a lapolást, mert drasztikusan más lesz az autó viselkedése, szóval ha még nem tetted próbálj ki CS-s autót. Ezt kedden ha Tomike barátunk megengedi akkor meg is teheted  ;D
Az fix hogy szebben lehet vele autózni, de van akinek egyszerűen nem jön be ez a technika és inkább nem él vele.

Szívesen segítünk, elvileg szenzor mentessel sem kellene gondnak lenni, 1-2 dolgot meg tudunk majd nézni személyesen.
Milyen a szabályzód? Programkártya, leírás van hozzá?
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #68 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 14:15:34 »
nekem egyik carson sett a másik ansman mindketö tapadt föleg mikor lasitasz és ívre akarod tenni a farát nem csúszott eleget magyarán , meg nagyon kopott a tapadás miatt
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető czira

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 418
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #69 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 16:52:52 »
Ok, úgy néz ki a kedd össze fog jönni nekem is, úgyhogy remélem kapok ott jó tanácsokat :)
Egyébként egy LRP Sphere a szabályzó, programkártya ezekhez nincs, de leírás van. Akkor addig belerakom a 10,5T-s motort.
TRF (Fijon) 416 MDF, TRF 416WE, Tamiya TB-03, Tamiya DF-03

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #70 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 07:39:52 »
Nem látom akadályát  ;)
Bátran kérdezhetsz, szívesen válaszolunk, vagy ha mi nem tudjuk a választ, megmondjuk hol járhatsz utána  ;D
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #71 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 09:01:48 »
Hát igen tudom mondani ha vaskosabb autó mint nálam pl.az Lrp blast tc nehezebb 2 kg körüli sujával  kell a 10T körüli motor a sprintbe 2 ben szerintem a 12T elég mert csak  1,4kg meg még ott van a nyomtávszélesség is ami erő és stabilizálás szempontból nem mindegy.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #72 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 21:49:18 »
No akkor drift kerék megoldódott mindenkinél kedves sporttársak , a beállítások kerékösszevisszatarás stb ,  elpukkant aksik kicserélve itt a keddi találkozó !
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #73 Dátum: 2012. Augusztus 06. - 10:47:39 »
I. hivatalos RC Drift - Szinvapark Parkolóház

A következő RC Drift összejövetel a Szinvapark jóvoltából újonnan szerzett engedéllyel, a Média Markt alatti (Agip kút fölötti, kinek hogy :)) parkolóban kerül megrendezésre.

Kezdete: 2012.08.07. Kedd 17:00 - gyülekező, pályaépítés, terület rendezés
Vége: amíg bírjuk szusszal  ;D (aki csak 8-9 körül érne oda, bátran jöjjön, mert mi még ott leszünk ;) )

Mindenkit szeretettel várunk!
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető BLaci

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 52
  • ~«.I.S.D.»ŸŸˆ~
Re:Miskolci RC DRiFT
« Válasz #74 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 00:19:39 »
Sziasztok!

Megérkeztem én is.
Kedden ott leszek!