Szerző Téma: Drift de milyen autóval  (Megtekintve 12633 alkalommal)

Tapsi

  • Vendég
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #60 Dátum: 2011. Március 28. - 21:33:24 »
Hello.
Ha utólag cseréled a motort kefe nélkülire, akkor a szabályzót is cserélned kell. Szerintem is alap motor és jó autó kell. Legalábbis kezdetben.

Feyd

  • Vendég
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #61 Dátum: 2011. Március 28. - 22:04:29 »
Köszönöm! Sokat segítettetek!

Nem elérhető vezérlö

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #62 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 10:46:08 »
hello
döntés elött állok és kéne egy kis segitség
mit tudtok a tamiya tb  03 d kitt röl?
most jo árban van de látam egykét érdekes videot tube on

Tapsi

  • Vendég
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #63 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 21:33:28 »
Hello.
Elég jónak tűnik a leírások alapján. Sajnos saját tapasztalatom nincs. A képek alapján a súlyelosztás jónak látszik, a videókon szépen csúszik.
Mondjuk brushless szettel.
Mire gondolsz a érdekes videókkal kapcsolatban?

Nem elérhető vezérlö

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #64 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 16:45:47 »
hay tube on a hajtás akadozását mutogatta + a kormány teljes kitekerésénél beragadt neki az egyik kerék
 elöre hátra mozgo lengökar
bár lehet rosszul rakta össze mert 1 embertöl van 2 felvétel

Tapsi

  • Vendég
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #65 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 21:32:44 »
Sajnos a legjobb modelleket is össze lehet rosszul rakni. ;D Saját tapasztalat.
A karbantartással kapcsolatban Tek kolléga kimerítően taglalja a témát. Keresd meg fotókkal dokumentált hozzászólását.
Én nagyon sokat tanultam tőle.

Nem elérhető vezérlö

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #66 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 06:38:49 »
 :D köszi az infot ma érkezik a gép holnap meg a szive remélem jol rakom majd össze

Tapsi

  • Vendég
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #67 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 20:37:44 »
Hát akkor ilyen könnyen nem úszod meg, mert szeretnénk majd egy beszámolót az autóról.
Saját észrevételeidet megoszthatnád velünk. ;)

Nem elérhető vezérlö

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #68 Dátum: 2011. Augusztus 12. - 21:39:27 »
 ;D  elég tetszetős a kicsike szépeket sodrodtam vele
bár mintha a kormányzásnál a kerék nem fordulna ki anyira bár lehet csak nekem uj
majd megoldom enyi baj legyen
Gyárilag müanyag difi golyos fém kihajtások kemény alváz
a 12 t carson szabival pont befér + 2075 ös traxi szervo tetején a vevö
jobb oldalra kerül ugyogy a motort kábelt át kellet forasztani
a 3 cellás lipo nem fér be  kilog a tartobol majdnem1 cm hoszban a 15 böl széle jo 5 cm
majd megoldom de igy se rosz ;D

Nem elérhető vezérlö

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #69 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 16:33:47 »
hello
van aki használ 12 t carson set et?
nem e tudja v ki hogy használják e 3 cellás lipo val mert nekem mintha nem birná
gyárilag tudja de nekem csak egyideig utána megál

Nem elérhető sterby

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 360
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #70 Dátum: 2011. Augusztus 15. - 21:16:38 »
Valószinüleg a szabályzód túlmelegszik. Próbáld meg egy kisebb hajtó/nagyobb hajtott fogaskerékpárral lejjebb venni a terhelést, vagy vegyél egy nagyobb teljesítményű szabályzót.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #71 Dátum: 2012. Augusztus 01. - 09:03:04 »
  BETEG KÓRLAP

           -Név: SUBARU IMPREZA 2004
           -Alváz: Satex Miskolc 3mm alumínium ötvözet
           -Futómű: Hpi Sprint 2 Flux a héltengely végén T-Drift gumikkal (vagy kpe csö) szerelt 6mm ofset kerekek
           -Motor és szabályzó: -terheléses vizsgálaton- Speed passion 10,5R Sporsman és Speed passion Granturismo Gt v2.1
                                             -nyugodt körülmény- Robitronic Speedstar 2 12T és Tamiya RS 540 
           -Energia:2x4000 Plazma Lipo
           -Forrás:Thunder AC6
           -Vezérlés: DX3C Spektrum 2,4Ghz

            -Pot váz http://shop.modell.hu/lrp-120201-s10-tc-clubracer-rc-modellauto.html    Bmw e39kasznival
            -Pot táv TF-40 2.4 Ghz
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #72 Dátum: 2012. Augusztus 01. - 14:58:54 »
az álmom egy Nissan Silvia S15 kaszni belámpázva és legalább 2 hónap élettartama legyen ez is tetszik nagyon

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21136__1_10_S15_Carbon_Fiber_Style_Car_Body_Shell_190mm_.html
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető tomike

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 73
  • - = I.S.D. = -
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #73 Dátum: 2012. Augusztus 02. - 13:34:03 »
Én is Sprint 2 sport -al driftelek mint feroguru kolléga.

Nagyon jó kis alváz annyi , hogy sokan félnek tőle mert szíjas , de egy kis átalakítással megoldható hogy ne sérüljön a szíj és a kis apró kavicsok ne egyék meg. Ha valakit érdekel írjon és rakok fel képeket.
Nekem még bent van egy Counter Steer módosítás is. Így a hátsó kerék többet forog az elsőnél és az autó hátulja folyamatosan ki akar törni ezáltal folyamatos ellenkormányzás kell a drifteléshez. Így jobban hasonlít az autó mozgása az 1:1 autókéhoz. (kezdésnek nem ajánlom)

Ha most ismerkedsz a driftel akkor tt-01 bármelyik szériája vagy ansmann are2 is alkalmas kezdéshez. Lezárod a hátsó difit és már mehet is a móka :) Én spec egy HPI E10-el kezdtem.
Tóth Miklós   Sprint2 BL 10T
Tel.: 70/hatvanöt-33-111

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #74 Dátum: 2012. Augusztus 02. - 17:33:47 »
Én TT-01-el koptatom a műanyag karikákat. Igazság szerint volt némi gondom az első diffivel (valami más probléma lehetett, nem a diffivel volt a gond), de már megoldódott.
Jelenleg tervben egy 44%-os Counter Steering mod hátra valamint egy multi diffi előre. Kezdésnek stock 540-es motor, későbbiekben 10T körüli BL szett.
Kezdésnek ideális driftre, elég masszív, nehezen törik, kopások kis ügyeskedéssel áthidalhatók, alkatrész olcsó és van dögivel. Tunning cuccot nagy mértékben nem érdemes beszerelni, csak tényleg a nagyon kötelező darabokat (csapágyazás, állítható kormányösszekötő, alu kardán, esetleg fém kihajtás, állítható lengőkarok).
Szóval ár/érték arányban jó kezdő járgány, ha valaki újban gondolkodik akkor a Drift változatot ajánlom, abban már sok minden benne és elvileg nem kerül annyival többe mint amennyiért ezeket be lehet szerezni.

Egy biztos nagyon leharcolt használt járgánytól óva intek mindenkit, mert könnyen meg lehet utálni egy rossz vétellel a modellezést  :o
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46