Szerző Téma: Drift de milyen autóval  (Megtekintve 13206 alkalommal)

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #75 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 07:00:59 »
A tapasztalatom ezidáig az hogy nem minden esetben előnyös a bl motor , ha túl hosszú az ív akkor látszik előnyösnek mert egy megcsúszásból vissza lehet jönni az ívre , de viszont technikás pályán ahol elkel fordulni  és a kigyorsítás meg ívre állások követik egymást nem biztos hogy jó az aszfalt szaggató Bl motor pláne 10T alatt , szenzormentes motorral pedig vigyázni kell mert az alacsony fordulaton dadog és hamar elveszítjük az irányt illetve megpördülünk , a Bl szett  mellé vásároltam egy kefés szettet is teszt céljából
 http://modellfutar.hu/modell/elektronika/szabalyzo/robitronic-speedstar-2-12t.html
 és egy
 http://modellzona.com/rc/tamiya/motor-rs-540-sport_p008575

 ahol idáig a sprint 2 irányíthatatlan volt a sebesség miatt (fizikát meghazudtolni nem lehet) ott most még manőverezgetésre is van lehetőségem a kefés motorral mert ha kisebb piniont például 23 helyett 19 est teszek 90 es spurhoz kis területen nagyon látványos mutatványra képes a járgány .
Végül pedig azt tudom mondani közel egy hét teszt után hogy a driftpálya nagysága határoz abban hogy Bl vagy szénkefés illetve spur és pinion méretek változása
között mit használjunk illetve sokat segít nekünk a súly elosztás és a futómű beállítás és persze ehez a témához még várom a modolt cs hajtásláncot használó kolegák hozászolásait is.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #76 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 10:23:18 »
Szemely szerint nem a motor tipusat vagy erosseget tartom proble mas tenyezonek, hanem a hibas ESC beallitast (vagy futomu)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #77 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 12:43:20 »
Én leszek a legboldogabb ember ha neked beválna a bl szettem , és azért főleg mert tudom hogy boldoggá tettem egy sporttársat , én meg nem fogok árulgatni senkinek nekem nem bevált cuccokat , inkább én fizetek.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #78 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 12:56:11 »
az van hogy a távról az erejét és minden más paraméterét tudtam állítani a bl szettnek de nekem nem jó a szenzormentes motor , nekem nagyon jó a fentebb felsorolt szett , ha tüzetesebben átnéztem volna a fórumot megspórolom egy drift pálya árát , de háll istennek ara is maradt.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #79 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 13:34:46 »
Azt azért tegyük hozzá, hogy a távon nem tudsz minden olyan gyorsításra, lassításra ható paramétert állítani amit a szabályzóval igen. Ergo, ha a szabályzót optimálisan beállítod akkor a távod lehet tök fapados is. Én ennek a híve vagyok, szerintem aki teheti inkább a szabályzót hangolja.
Fero, majd meglátod, hogy a jól belőtt szabályzóval ez a motor sem lesz rosszabb mint bármi más (azt nem mondom hogy nem lesz ide sok, de nyilván butítani lehet, tuningolni nem)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #80 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 08:41:39 »
Szenzoros és szenzormentes és kefés motorok elvét vitassuk akkor már meg , persze tapasztalatból írok mindhárom fajtával próbálkoztam  a szenzoros motor alacsony fordulaton dadog emiatt egy kezdő mint én hamar elveszíti a gép irányítását a szenzor hiánya miatt, a szenzoros azt viszont érzem és szinte akadálytalanul fordulok vele mert alacsony tartományban nem dadog a motor és egyenletesen is pörög fel kigyorsításnál , a kefés motor alacsonyabb fordulatszáma miatt és kevesebb dinamika miatt driftbe biztonságosabban vezethető persze ha az ív már nem olyan hosszú hogy elfogyjon rajta a fordulat és erő a motorból , én szerintem velősen ennyi , persze vannak más tényezők is a difibeállítástól a futóműbeállitásig és a súlyponttól az aerodinamikáig amiknek természetesen egy jó működéshez elengedhetetlen a kiváló beálitás.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #81 Dátum: 2012. Augusztus 05. - 11:10:02 »
bocs az elírásért /a szenzormentes motor alacsony fordulaton dadog emiatt egy kezdő mint én hamar elveszíti a gép irányítását/
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #82 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 08:49:36 »
A szenzormentes motor alacsony fordulaton történő "dadogását", kicsit másképp fogalmaznám.
Én inkább azt mondanám, hogy kis jelnél (nagyon picit behúzott gázkar) a motor még nem indul el, csak zúg, de miután elindult és fordulaton tartod alacsony fordulaton sincs vele gond. Annyit kell megszokni, hogy kicsit határozottabb mozdulattal kell megindítani az autót, de nyilván drift esetén senki nem megy lassan és egyenesen a pályán, mert az amúgy is hülyeség  ;D
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető tomike

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 73
  • - = I.S.D. = -
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #83 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 09:27:09 »
Nekem nemrég került be egy szenzormentes BL motor az alvázba és semmilyen dadogást se rángatást nem tapasztaltam. Viszont a szoboszlói talin volt egy 9T ami produkálta az általatok leírtakat. Nem tudom mi a különbség a két BL között. Én személy szerint annyit tapasztaltam, hogy kis gázadásra is viszonylag nagy fordulattal indul az autó de utána beáll az alacsony fordulat mindenféle rángatás és dadogás nélkül.
Tóth Miklós   Sprint2 BL 10T
Tel.: 70/hatvanöt-33-111

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #84 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 09:41:43 »
kis gázadásra is viszonylag nagy fordulattal indul az autó de utána beáll az alacsony fordulat mindenféle rángatás és dadogás nélkül.

Az általam tesztelt 5900kv-s Flux-al is hasonló tapasztalataim voltak. Véleményem szerint a gáz trim beállítása is elég fontos, mert ha nagyon vissza van véve akkor lehet az, hogy egy viszonylag nagy gázhúzásra (mondjuk 1/5) még a motor nem kap elég feszt (az ESC elég jelet) és így még nem indul el rendesen.
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #85 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 16:20:36 »
és ha a piniont kisebbre cserélitek   ;)
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #86 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 18:10:24 »
   Én úgy érzem sikerültek a beállitások , így a majd 20 százalékkal kisebb pinionnal sajnos hamarabb fogynak az aksik de viszont van nyomaték és mivel eltűnt a  horribilis végsebbésség így az ívek elérhetöbbek nem riszál és íven marad a vas , ha majd úgy érzem hogy kellene gyorsitani visza a nagyobb pinion meg a cs-t is beteszem.
   Jelenleg a difik könyitésén töröm az agyam vagyis sujnak tartom a lezárt difit , meg kacsintok a 29mm es kerekekre
http://www.r2hobbies.com/1-10-rc-car-14-spoke-3mm-offset-drift-29mm-wheel-rim-set.html
http://www.r2hobbies.com/1-10-rc-car-lp29-t-drift-bridgestone-potenza-re-11-drift-tyres-tires-4pcs.html
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #87 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 20:07:00 »
Lehet kapni hátra olyan tengelyt ami alapból csak egy cső ként funkcionál amibe belemennek a kihajtások plusz rámegy egy tányérkerék ami átviszi a hajtást.
De lehet csinálni is ilyet esztergályos ember csak megoldja ;)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #88 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 21:30:41 »
 ;D már tiszta ideg vagyok , mikor eszterga sikkőszőrű vagy marógépet hallok cnc röl ne is beszéljek ;D  ;)
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #89 Dátum: 2012. Augusztus 10. - 12:51:18 »
Beállítások kapcsán eszembe jutott (azt hiszem még nem írtam), hogy cserélve lett az első telón a rugó keményebbre és nekem sokkal barátságosabban kezdett el viselkedni az autó terhelésváltásoknál, gondoltam megosztom veletek ;)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46