Szerző Téma: Vitorlázás a kompozit korában....vagy korábban.)))))  (Megtekintve 954 alkalommal)

Nem elérhető Graphx-34

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 119
  • 06-20-388-99-02
    • Nyíregyházi Modellező Egyesület
Vitorlázás a kompozit korában....vagy korábban.)))))
« Dátum: 2011. Július 21. - 19:15:10 »

Ma megint jót repítettünk, megtanultam lezuhanni.))

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Vitorlázás a kompozit korában....vagy korábban.)))))
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 21. - 20:12:50 »
Szia Graphx-34!

Nagyon szép!  :o
Ez is saját gyártmány?    ???
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető Graphx-34

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 119
  • 06-20-388-99-02
    • Nyíregyházi Modellező Egyesület
Re:Vitorlázás a kompozit korában....vagy korábban.)))))
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 22. - 20:56:49 »
Sziasztok!


A madárka története nem most kezdődött.
Apu álma volt a nagy fesztávú vitorla.
Kísérletként épült, még az ezredforduló végén.
Akkor még a szén és üveg csak kályhában és az ablakkeretben volt.  
Oracovert csak a becsempészett Robbe katalógusban láttunk, és néztük a képeket,mi a frászt vasalgatnak.
De volt balza, fenyőléc, japán papir,vászonfeszítő lakk, meg aerofix.

A madárkát apu építette, utána sokáig porosodott a polcon, nekem csak a technika szerelése és a szárnyon két féklap kihegedülése maradt-az ő emlékére fejeztem be és most repül.

A száraz tények:
Szerkezetileg teljesen hagyományos fa építésű.
Törzs -balza fenyőléc kompozíció, kis üvegszövet erősítés az orrán.
Az orrában kialakításra került egy MOKI TR-9-es segédmotor amit kis átalakítás árán felváltott
 egy háromfázisú technika.
Szárny:
Balza bordák , tele torzió,fenyőléc főtartók.
Három részre bontható, középrész- két fül.
Csűrő és féklapok külön, 4 szervós kivitelben.
Magassági , oldalkormány pull-pull rendszerű, kevlár zsinóros mozgatással.
Meghajtás:
100gr-os háromfázisú motor nemtomhánywattosmajdmegnézem.
35A ESC, 10x7 cam folding sróf.
2200Mah 3 cellás LiPo

Méretek:
Fesztáv: 4200mm
Hossz:2050mm
Súly:2350gr
Profilos épített vezésíkok.
Japán papir borítás.
Felületi terhelés: 24.3gr/dm2
Ma megint jót repítettünk, megtanultam lezuhanni.))

Nem elérhető Graphx-34

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 119
  • 06-20-388-99-02
    • Nyíregyházi Modellező Egyesület
Ma megint jót repítettünk, megtanultam lezuhanni.))

Nem elérhető Graphx-34

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 119
  • 06-20-388-99-02
    • Nyíregyházi Modellező Egyesület
Re:Vitorlázás a kompozit korában....vagy korábban.)))))
« Válasz #4 Dátum: 2011. Augusztus 01. - 06:45:26 »
Ma megint jót repítettünk, megtanultam lezuhanni.))