Köszi! Nos igen két tűs karburátora van+ az alapjárati csavar. Haverom, sztem az alacsonyfordulati csavart állította el.De korrigálni fogom!
Rendben megfogadom a tanácsodat a 15 T-s motort meghagyom tartaléknak, szerzek hozzá 16os piniont.
Apropó....eddig 2 szervót tettem tönkre..a gáz-fékről volna szó. Lakásban próbálgattam a féket beállígatni, behúzva nézegettem, húzogattam, h erősen fog-e...nos ezek után ki a szabadba és 10 perc mulva füstölgött a szervó!

Vettem bele másikat, az is dettó, persze megint fékezgettem vele üres járatban.
No, erre rendeltem a sylkáról szervó elektronikát, beleraktam, most működik.Gondolom, ha erősen fog a fékem, akkor a szervó és a gumi is jobban kopik, melegszik. Milyenre állítsam be a féket?Most már nem tudok vele satufékezni, gondolom, így megfelelő!?
Láttam az autódat fényképen, bivaly kis gép! Tetszik a kasznija, hátul üres, nem kell mindig levenni, behúzáskor.
Másik: Vannak kisebb méretű kerekeim, azt ha rápakolom remélem gyorsabb lesz a gép!