Szia!
Nem követendő példa ahogyan én csináltam, de megosztom. (azért írtam hogy nem követendő mert a véleményeket viszont nem szeretném megosztani)
Minden plusz elektronikától borsózik a hátam.
A relét én kizártam, mert sajna ezek a benzinesek rázkódnak és nem is kicsit a relének ez gondot okozhat.
Próbáltam a legegyszerűbben megoldani.
Lényeg:
A karbin van egy csavar ami az alapjáratot hivatott beállítani, ez mechanikusan a pillangószelepet a kúpos végével kitámasztja. Na ezt kivettem.
Az alapjáratot innentől a gázszervó trimmelésével oldom meg. Érdemes lötyögés mentes snapperes, bovdenes megoldást használni.
A leállítást pedig pont ugyan úgy ahogyan a metilesnél, cutoff mixel megoldható. Gyakorlatilag a pillangó szelep max. zárásával a motor leáll.
Nekem működik bevált.