Szerző Téma: Merlin 240  (Megtekintve 1162 alkalommal)

Nem elérhető totirider

• Midikloriád
  • *
Merlin 240
« Dátum: 2010. December 21. - 11:54:53 »
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni,
240-es merlinen hátsó motort cseréltem lapáttal együtt,és a gáz kar alatti trimmet balra  teljesen
el kellett tolnom,és még így sem mindig jó  ??? ide oda kell tologatni a trimmet,a lapát a tengelyen nem forog el,elvileg.                         (kezdő vagyok,)
ha valaki tudna segíteni megköszönném.

md500heli

• Vendég
Re:Merlin 240
« Válasz #1 Dátum: 2010. December 31. - 09:53:43 »
Szia.

Szerintem a farok rotor forditvava van felrakva,vagy meg kéne nézni az adó belsejét hogy nem engedett-e véletlenül egy cinezés.Nekem is volt merlin 240 helim,hát elég sok problémám volt vele szerintem nem is lehet tökéletessen kitrimmelni.Mert ahogy akku merül kicsit flatteról és oda kell nagyon figyelni,ha az ember nem szteretné összetörni. Buék  Üdv.  Helisattila.

Nem elérhető totirider

• Midikloriád
  • *
« Válasz #2 Dátum: 2011. Január 01. - 13:28:14 »
Szia.

Köszi a tanácsot,megnéztem,kipróbáltam,és nincs fordítva a lapát fent.

Mi az a flatteról? ::)

Ezek szerint nem ez volt a legjobb választás a kezdéshez,  bár szerintem kihívás,egyenlőre
csak bent tudtam lebegtetni,már várom a jobb időt hogy kint hogy birok el majd vele.

md500heli

• Vendég
« Válasz #3 Dátum: 2011. Január 06. - 17:13:08 »
Szia.

Ahogy irtam volt ilyen Merlin 240em igy ismerem minden porcikáját,de én koax helivel tanultam Jamara Big Lamaval jó persze akkor még ez csúcskategória volt szerintem.Ma nagyon le vannak könnyütve a gépek,ahogy irat a lebegés már megy a flatterólás, a kanyarodásnál történi tulajdonképpen kifaral a helikopter annyit jelent.Ha Győrbe jársz segitek szivesen segitek.  Tisztelettel  Helisattila.

Nem elérhető totirider

• Midikloriád
  • *
« Válasz #4 Dátum: 2011. Január 07. - 16:06:55 »
Győr?
Az nem éppen a szomszédomban van (Isaszeg) de ha mégis arra járok élni fogok a lehetőséggel